וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבחון: "האליפות לא גמורה"

לי בוץ

1.4.2007 / 22:40

שבחון סבור שלמרות הפסדה של מכבי ת"א לחיפה (1:0), המירוץ לתואר עדיין פתוח. הצהובים שוב מחו נגד לוני, ארביטמן חולם על הנבחרת, רוני לוי על הגביע

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אחרי 20 משחקים רצופים ללא הפסד של מכבי ת"א, הגיעה מכבי חיפה לבלומפילד, האצטדיון בו רשמה את מירב רגעיה היפים העונה בגביע אופ"א וקטעה לצהובים את הרצף עם 0:1 משער של שלומי ארביטמן בדקה התשיעית.

שבועיים אחרי שניצחו 0:4 את הפועל ת"א, עשו החיפאים 3 נקודות גם מול התל אביבית השנייה ולמעשה קירבו את בית"ר ירושלים בעוד כמה צעדים גדולים לתואר האליפות.

למשחק קדם ארוע אלים אחרי שאוהדים של מכבי חיפה ניפצו מספר שמשות באוטובוס של מכבי ת"א, בו לא נכח איש בזמן התקרית. בנוסף, במהלך המשחק זרקו אוהדי מכבי חיפה אבוקות ורימון עשן והקבוצה צפויה לעמוד לדין בעקבות כך.

לוי: "הגיע לנו לנצח"

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה, נראה מחויך אחרי המשחק: "אני חושב שהיה משחק טוב מאוד שלנו. אני יכול להגיד כל הכבוד לקבוצה לשחקנים וגם לקהל. אם אפשר להגיד מגיע, אז הגיע לנו לנצח היום. אני מקווה שתהיה לנו המשכיות בליגה ושלא נסתפק בשני הנצחונות על מכבי והפועל ת"א. יש לנו על מה לשחק והרבה מאוד מה להרוויח".

לוי שלח רמז עבה לשחקניו היכן עשוי להקבע גורלם של חלקם לגבי העונה הבאה: "אני מדגיש בפני כולם ובעיקר בפני השחקנים שיש לנו הרבה מה להרוויח ממה שנותר מהעונה. אנחנו רוצים להגיע הכי גבוה שאפשר וכמובן ננסה גם לזכות בגביע למרות שהוגרלנו מול קבוצה מאוד חזקה".

על המפגש עם בית"ר ירושלים בגביע אמר לוי: "היו לנו גם רגעים טובים מול בית"ר מלבד התבוסות וננסה להביא אותם למשחק. מכבי חיפה היא קבוצה גאה וככה נגיע גם למפגש הזה".

כשנשאל האם ההתחברות של קבוצתו מאוחרת מדי, ענה המאמן: "אני לא חושב שהבעיה שלנו העונה הייתה להתחבר. זה אולי נשמע כמו סיסמאות, אבל שיחקנו העונה 12 משחקים באירופה, שזה יותר מסיבוב שלם בליגה. זה גזל מאיתנו המון כוחות פיזיים ומנטלים".

שלומי ארביטמן כבש לראשונה אחרי כ-4 חודשים במה שהתברר כשער הניצחון. "הראינו פה כדורגל יוצא מן הכלל", אמר ארביטמן, "היינו צריכים לנצח יותר מ-0:1, אבל גם תוצאה כזו היא טובה. יש לנו מטרה בדמות גביע המדינה ואם נעשה את זה נוכל להגיד שהייתה לנו עונה יפה.

כשנשאל על נוכחותו של דרור קשטן במשחק אמר החלוץ: "אני עובד קשה קודם כל בשביל עצמי. אני רוצה לחזור לעניינים אחרי הרבה זמן שלא הבקעתי ושיחקתי ואני שמח שחזרתי והצלחתי להחזיר לעצמי קצת את הבטחון. אם מזמינים אותי לנבחרת אז מזמינים אותי ואם לא, אז אולי אני לא ראוי. אני ממשיך לעבוד ואולי מתישהו אני אחזור לנבחרת הבוגרת. בינתיים אני בצעירה וטוב לי".

דקל קינן ורוברטו קולאוטי ספגו הערב את הצהוב החמישי שלהם וייעדרו מול אשדוד בעוד כשבועיים. אלון חרזי שנפצע במהלך המחצית השנייה והוחלף, יבדק מחר ואז תתבהר חומרת הפציעה.

כהן: "הגיעה לנו לפחות נקודה"

רוב שחקני מכבי ת"א נראו שפופים והעדיפו שלא להתראיין אחרי המשחק.

יוסי שבחון בכל זאת הסכים לומר: "היו לנו משחקים פחות טובים אבל בהם ידענו לא לספוג, מה שלא עשינו היום. בפעמים בהן כן ספגנו ידענו להשוות והיום לא הצלחנו. אני לא חושב שהאליפות הלכה. יש 21 נקודות בקופה והפער הוא רק 7. זה מאכזב, אבל אולי ההפסד הזה ייתן לנו דחיפה להצליח".

טברטקו קאלה: "כבר אמרתי בעבר שנלך צעד אחר צעד, משחק אחרי משחק. כולם בקבוצה צריכים להמשיך הלאה ואני מקווה שהמשחק הזה כבר מאחורינו".

אלי כהן דווקא לא נראה נרגש: "העיתוי של ההפסד לא בא לנו בהזמנה. חבל שחג הפסח יעבור בעגמומיות, אבל זה הספורט ומי שלא יודע להפסיד לא יודע לנצח. הלוואי שיהיו לנו עוד 20 מחזורים, או לפחות עד סוף העונה בלי הפסד. נכנסנו לפיגור בשלב מוקדם במשחק וזה הכניס אותנו למתח. חיפה נכנסה לטירוף, שיחקה באגרסיביות ואנחנו לא חזרנו לעצמנו.

"לא הגיע לנו להפסיד, אבל אין מה לעשות. אני מאחל לכל קבוצה שתעשה את המבצע שאנחנו עשינו. חבל לי שהקהל שהגיע כמעט בהמוניו לא קיבל את התמורה בדמות 3 נקודות. אסור היה לנו לספוג שער כזה שטותי אבל זה נבע משינויים כפויים בהגנה".

ושוב האוהדים נגד לוני

ארגון האוהדים, "אולטראס מכבי", הניף במחצית המשחק שלטי מחאה נגד העברת מכירת הכרטיסים מקריית שלום למשרדי כרטיסים ונגד הזמנות השוטרים לאימונים המסכמים של הקבוצה, בעקבותיהן לא מגיעים האוהדים לאימונים מסכמים לפני משחקים גדולים.

"לוני רוצה אוהדים ביציאה במקום ביציע", "בלומפילד זה לא נוקיה", "הנהלה של מלשינים" - הם רק חלק מהשלטים שהניפו האוהדים. המחאה לא נעלמה מעיני הנהלת הקבוצה ובסוף המשחק הגיע נציג מטעמה לשער 11 וניסה להסביר לאוהדים את עמדת הקבוצה. דקות ארוכות התקיים דיון שקט בינו לבין האוהדים, אבל הסכמה של ממש בין הצדדים לא הושגה.

תומר יעקב, מראשי ארגון האולטראס אמר: "הצעדים האחרונים של לוני מראים שהוא לא הפנים שלמרות הצלחת הקבוצה צריך לשמור על היחס הטוב עם האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully