וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלקר: "השער של בית"ר לא חוקי, דחפו אותי"

1.4.2007 / 21:01

המגן טוען כי יצחקי השתמש נגדו בכוח מוגזם, לפני שכבש שער עצמי. "עד עכשיו אני סובל מנפיחות באף, כי לאחר הדחיפה הכדור פגע בי בעוצמה"

בהפועל כפר סבא עדיין לא נרגעו לאחר ההפסד, אמש, לבית"ר ירושלים. לאחר שבקבוצה האשימו את השופט שי שטרית, שלא הפסיק את המשחק לאחר שגיז'רמו ישראלביץ' היה שרוע על הדשא, כעת טוענים בקבוצה שהמגן, עופר טלקר, שנגח שער עצמי, נדחף בתוך הרחבה.

טלקר אישר את הדברים ואמר הערב: "מבחינתי הגול הזה לא חוקי כי הייתה עבירה. ברק דחף אותי מאחור וקיבלתי ממנו מכה בראש. עד עכשיו אני סובל מנפיחות באף, כי לאחר הדחיפה הכדור פגע בי בעוצמה".

"נראה לך שעם הניסיון שיש לי הייתי נוגח שער עצמי?", המשיך המגן והוסיף, "הייתי יכול לנגוח את הכדור אחורה או מעל השער, אבל אחרי העבירה שלו פשוט לא יכולתי".

שחקנים בקבוצה שוחחו במהלך היום על הטענה כאילו ישראלביץ' לא נדחף ברחבה, אלא התחזה על מנת "לבזבז זמן". "נכון שהוא הרים את הראש, אבל זאת פעולה אינסטינקטיבית של שחקן פצוע", אמרו שחקנים בקבוצה. על הטענה שהשחקן נפל ברחבה ללא שום סיבה מיוחדת אמרו: "לא ראינו". בכל מקרה, למרות הטענות שהשמיעו לאחר המשחק, בכפר סבא טוענים כי אין בכוונתם לערער על החלטת שטרית להמשיך את המשחק.

כפי שפורסם אתמול, הבעלים אלי טביב והמנכ"ל גבי קצרה, יודיעו לחמשת הזרים המשחקים בקבוצה כי הם לא משוחררים לאף קבוצה בעונה הבאה. למרות זאת עדיין לא ברור האם החלוץ הברזילאי, ז'וז'ה דוארטה, שמכבי תל אביב חפצה בשורותיו, ימשיך בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully