וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאחזים באוויר

1.4.2007 / 23:39

ריאל מדריד לא שכנעה, אבל שער של רוביניו סידר לה 1:2 דחוק על סלטה ויגו. סביליה נפרדה בתיקו 0:0 עם אוסאסונה, סנטאנדר - בילבאו 4:5

המחזור ה-28 בליגה הספרדית המשיך היום (ראשון) עם 5משחקים, מנה ראשונה למשחק המאוחר בין אוסאסונה לסביליה.

סלטה ויגו - ריאל מדריד 2:1

ריאל שוב לא שכנעה, אבל השיגה את הנקודות וזה מה שכמובן חשוב. רוד ואן ניסטלרוי נהנה ממשחק טוב בחוד של קאפלו, אבל גם החזיר עטרה ליושנה בדקה ה-25, עשה הצגה ברחבה שתיכנס לקלטת "המיטב" שלו וסחט פנדל. ההולנדי הוסיף חטא על פשע וכבש מהנקודה הלבנה.

סלטה החלה להתקדם, ניסתה ללחוץ בחזרה והישוותה דקה למחצית עם שער של אנחל. כשנראה היה שהנה, ריאל יוצאת סופית מהמירוץ על התואר האחרון שהיא עדיין יכולה לזכות בו, הגיע רוביניו, שנכנס כמחליף בדקה ה-62 במקום ראול וכבש שער ניצחון. גוטי עוד הוסיף קינוח בדקה ה-90 עם כרטיס אדום, אבל ריאל יצאה עם הנקודות.

הפשלה של סראגוסה

חטאפה - סראגוסה 2:2

מאמן חטאפה, ברנד שוסטר, כבר עסוק בקמפיין אינטנסיבי על זכייה בירושת אימון ריאל מדריד. בינתיים אולי עדיף שהוא יתרכז יותר בקבוצה שלו כי היום היא רשמה משחק 6 ברציפות ללא ניצחון. סראגוסה מצידה, חולמת על ליגת האלופות ויכולה הייתה להעפיל למקום הרביעי לפחות עד משחקה של ריאל מדשריד. יכלה ולא עשתה זאת. סרחיו גרסיה (22) ואנדרס ד'אלסנדרו (36) העלו את האורחים ליתרון מבטיח, אבל מאנו דל מוראל (44) וחאבייר קאסקרו (61) הישוו.


אתלטיקו מדריד - מאיורקה 1:1

הקולצ'יונרוס פתחו את העונה עם ים של ציפיות, כרגיל יש לומר, אבל הם יצאו מפורמה בשבועות האחרונים וכנראה שהמאבק העיקרי שלהם לא יהיה על כניסה לליגת האלופות, אלא על הבטחת מקום בגביע אופ"א. פרננדו טורס העלה אותם ליתרון בדקה ה-16, אבל מאיורקה, הנלחמת על חייה בלה-ליגה, השוותה בדקה ה-53 מרגלי חואן אראנגו הונצואלי.


ראסינג סנטאנדר - אתלטיק בילבאו 4:5

6 שערים ב-20 דקות, אימפריה שלא מצליחה להיחלץ מהתחתית ומסכנת הירידה וניצחון דרמטי של הקבוצה הביתית, זה מה שהיה הערב באל סרדינרו. לואיס פרייטו האורח העלה את בילבאו ליתרון בדקה ה-7. בדקה ה-60 התחילה החגיגה, עם שער שוויון של כריסטיאן פרננדז. חוסבה אצ'ברייה המתין שתי דקות והחזיר את היתרון לבאסקים, רק כדי לראות את אזקיאל גאראי הארגנטינאי משווה בפנדל בדקה ה-66. כאן לקח את ניקולה זיגיץ' הסרבי את העניינים לרגליים, כבש צמד (70, 77) והוכיח לכל הקבוצות שעוקבות אחריו שהוא סחורה חמה. אצ'ברייה, עם השני שלו, צימק בדקה ה-80 ואנדוני איראולה החזיר את האוויר לביבלבאו עם שער שעשה 4:4 בדקה ה-82. למרות זאת, המילה האחרונה הייתה של זיגיץ', שכבש לניצחון דקה לסיום.

אוסאסונה - סביליה 0:0

השנייה בטבלה איבדה נקודות ליגה יקרות במאבק על האליפות, כשלא הצליחה לנצח את המארחים ממרכז הטבלה. סביליה מרוחקת בתום המחזור מרחק 2 נקודות מהמוליכה ברצלונה.

חימנסטיק - רקראטיבו 1:1

לחימנסטיק: חאבייר פורטיו 15. לרקראטיבו: פלורן סינמה פונגול 11.

עדכון ראשון: 21:45, 01/04/07
עדכון אחרון: 23:39, 01/04/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully