וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם אליפות כזו, עדיף לסיים במקום השני"

לי בוץ

1.4.2007 / 19:51

שחקני הפועל ת"א מחזירים מלחמה לעמיתיהם מבית"ר ירושלים, שטענו כי הם ממורמרים: "מה שיזכרו להם זה את הדברים הרעים"

שחקני הפועל ת"א ערכו הערב (ראשון) אימון שחרור קל לאחר התיקו 2:2 מול מכבי פ"ת אמש. פרט לאכזבה שבאובדן שתי נקודות יקרות, האדומים חשו היום גם לא מעט כעס כלפי שחקני בית"ר ירושלים, שצוטטו בכלי התקשורת השונים כאומרים ששחקני הפועל ממורמרים בעקבות פער הנקודות בינם לבין מוליכת הטבלה.

על שחקני הקבוצה נאסר להתראיין, אך אחד השחקנים אמר הערב את הדברים הבאים: "שום דבר עוד לא סגור והייתי מציע לבית"ר שתחכה עם בקבוקי השמפניה. במקום לצאת בהצהרות בתקשורת, כדאי שהם יתחילו לדבר על המגרש, כי עוד מעט נגמרת העונה ובאמת שלא ראינו מהם שום דבר. אם הם ייקחו אליפות בסופו של דבר, כל מה שיזכרו להם מהעונה הזאת זה את טעויות השיפוט וכל הדברים הלא כל כך כשרים שקרו להם. הם חושבים שאנחנו ממורמרים? ממש לא. כמו שהם לוקחים את האליפות הזו, עדיף לגמור מקום שני".

החדשות הטובות לניר לוין מגיעות היום מכיוונו של איבזיטו אוגבונה, שהוחלף אמש במהלך המחצית השנייה לאחר שנפצע בשריר הירך. הבוקר הופרכו החששות של הצוות הרפואי לפיהן מדובר בקרע, ומסתבר שהחלוץ סובל ממתיחה חזקה בלבד ויוכל לשוב לאימונים כבר בימים הקרובים. בכל מקרה, מבהירים בהפועל, אוגבונה יהיה כשיר כבר למשחק מול הפועל כפ"ס בשבוע הבא.

גם ברוך דגו, שנעדר אתמול בעקבות חמישה כרטיסים צהובים, אך לא התאמן ביום שישי בעקבות כאבים בכף רגלו, חזר היום להתאמן. דגו עדיין סובל מכאבים בכף הרגל אך נראה כי הוא יהיה כשיר ליום שבת. לעומתו, חאבייר פאאס, שנטש את האימון ביום חמישי בעקבות מתיחה חזקה, עדיין עובר טיפולים ולא צפוי לחזור לאימונים ביומיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully