וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת שיחררה את אברג'יל, המאמן הדרי חתם לעונה נוספת

יצחק סולומון

1.4.2007 / 16:03

ההנהלה לא שבעה נחת מכולתו של החלוץ. היו"ר כאיד אבו עייאש על מאמנו: "אני מאמין בו, הוא עושה עבודה טובה, והוא ישאיר אותנו בליגה"

יושב ראש מכבי אחי נצרת כאיד אבו עייאש, מתחתית הליגה הלאומית, כינס היום (ראשון) אחר הצהריים מסיבת עתונאים דרמטית, בה הודיע על החתמת המאמן שמעון הדרי לעונה נוספת ועל שחרורם של מספר שחקנים.

"המצב שלנו לא טוב", פתח אבו עייאש, "אבל אנחנו רחוקים מלהרים ידיים", אמר. "במצב כזה כולם מצפים לעריפת ראשים, אבל אני החלטתי להחתים את המאמן שמעון הדרי לעונה נוספת. אני מאמין בו, הוא עושה עבודה טובה, והוא ישאיר אותנו בליגה", אמר.

אבו עייאש הודיע כי ההנהלה החליטה לשחרר את יניב אברג'יל, תומר בצלאל ואריק בן אדרת. ההחלטה לשחררם נבעה מחוסר שביעות רצון מיכולתם המקצועית של השלושה. המאמן הדרי נתן את ברכת הדרך למהלך, ואמר: "אני צריך לוחמים. לצערי, הם לא תורמים למועדון".

צעד נוסף עליו החליט היושב ראש אבו עייאש, הוא להמיר את מענקי העלייה של השחקנים בחוזים למענקי הישארות בליגה. "אני יודע שאני יכול להפסיד הרבה כסף, אבל אשלם להם בשמחה. שרק ישארו בליגה", אמר.

בינתיים, נחקרו היום נציגי הקבוצה במשרדי חברת ויצמן יער, בעקבות המשחק נגד לוד בו הפסידה הקבוצה בבית. בין הנחקרים: השחקנים הדאם הדייה והקפטן אשרף סולימאן, וכן חברי ההנהלה אחמד חילו ובנצי קירשנצוייג, שאמר בסיום החקירה: "עדיף שיתעסק בדברים יותר רציניים. אף שחקן שלנו לא מכר משחק. הפסדנו ללוד כי היינו גרועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully