וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי נגד הפועל ת"א וישראלביץ'

אסף שקד

1.4.2007 / 17:11

חלוץ בית"ר, ברק יצחקי, תוקף את מי שפקפק בשער הניצחון מול הפועל כפר-סבא. "שחקני הפועל ת"א ממורמרים. שישראלביץ' יעשה את ההצגות שלו בחוכמה"

בבית"ר ירושלים היו בהלם הבוקר מהתגובות בכלי התקשורת השונים על שער הניצחון של ברק יצחקי מול הפועל כפר-סבא, שלטענתם לא היה ספורטיבי. דובר הקבוצה עודד זרגרי היה חריף במיוחד: "חוסר האוביקטיביות של התקשורת בכל מה שקשור לבית"ר ירושלים מעוררת גועל. כנראה שלהרבה אנשים בתקשורת קשה עם העובדה שבית"ר ירושלים בדרך לאליפות. הרי אם ניקח את המקרה של נפילת ישראלביץ' במהלך שהביא לגול, כפר-סבא היא זו שבחרה לא להוציא את הכדור החוצה, אבל בתקשורת זה לא מעניין אף אחד. בחלקים גדולים מהתקשורת הפסיקו מזמן להתייחס לעובדות ובוחרים בכל פעם מחדש לתקוף את בית"ר. הקנאה של אנשים מסוימים מעבירה אותם על דעתם וההצלחה של בית"ר מביאה לכך שמסקרים את הקבוצה בצורה לא אובייקטיבית.

"השחקנים והמאמן שלנו עבדו קשה מאוד בכדי להיות בצמרת וחבל שמנסים להוריד מערך ההישגים שלהם", המשיך דובר בית"ר. "כל מי שהזכיר את משחק השרוכים צריך להתבייש שהוא בחר לעשות קישור שכזה. המציאות היא שאנו מרגישים שלהרבה אנשים קשה לקבל את העובדה שאנחנו במקום הראשון. אני רק מקווה שזה לא יפגע בשחקנים שלנו, שמשקיעים את כל כולם למען הצלחת הקבוצה".

אבל דבריו של זרגרי היו קמצוץ לעומת מה שהשחקנים בקבוצה הרגישו היום בבוקר (ראשון). ברק יצחקי, שהיה מעורב בשער הניצחון של בית"ר ירושלים, התראיין היום בנושא לוואלה! ספורט. "לא חשבתי שיש בארץ עיתונאים וכלי תקשורת ששונאים את בית"ר בכזאת צורה", אמר החלוץ. "אני לא רוצה להזכיר שמות, אבל היו אנשים שאמרו שהאליפות הזאת יותר גרועה מהאליפות בעונת השרוכים ואני פשוט נגעל לשמוע את הדברים האלה. כנראה שזאת תופעה לתקוף את בית"ר. יש כמה אנשי תקשורת שסובלים לראות אותנו מצליחים ומנסים לפגוע בנו בכל דרך. את התשובה אנחנו ניתן להם בע"ה כשנזכה באליפות. אני מבטיח כאן שאם נזכה אני אקדיש באופן אישי לאותם עיתונאים את התואר".

יצחקי לא כועס רק על התקשורת, גם על שחקני הפועל ת"א שהתבטאו אתמול בנושא יש לו מה להגיד: "שמעתי את שחקני הפועל ת"א שמעבירים עלינו ביקורת על שמאל ועל ימין. שימשיכו לדבר עלינו כמה שהם רוצים כל עוד הם מסתכלים עלינו בטבלה מלמטה. אנחנו 7 נקודות פער מהם וזה טבעי שהם ירגישו ממורמרים ויחפשו לקטול אותנו בכל דרך. אני לא אכנס להאשמות כלפי דברים שהם עשו, אבל גם להם כנראה שהתשובה הטובה ביותר תהיה זכייה בתואר. יש לנו אובר מוטיבציה כשאנחנו רואים את כל האנשים שמסביבנו שמחכים לנפילה שלנו".

על השער הניצחון מול כפר-סבא, שבו היה מעורב, אמר החלוץ: "האמת, לא ראיתי באותו רגע אם יש שחקן של כפר-סבא על הדשא וכל מה שראיתי לנגד עיני זה איך לכבוש. אני רוצה לזכות באליפות והמטרה הזאת עמדה לנגד עיני באותו רגע ותעמוד לנגד עיני עד המחזור האחרון. כשראיתי את המשחק בטלוויזיה לא הבנתי שכל ההאשמות כלפינו לא מוצדקות בכלל, מי שישים לב יוכל לראות את ישראלביץ' מציץ כשאני עולה לנגיחה ועדיף שאת ההצגות שהוא עושה- שיעשה לפחות בחכמה".

כשנשאל האם הוא חושב שהשער צריך להיות רשום על שמו, ענה יצחקי: "הדבר היחיד שאני זוכר זה שעליתי לנגיחה עם טלקר ושהכדור נכנס לרשת. זה לא משנה אם אני כבשתי או שגרמתי לטלקר לנגוח לשער שלו, בשורה התחתונה מה שחשוב זה שהשער הזה הביא לנו 3 נקודות מאוד חשובות".

בסיום המשחק עבר יצחקי את הגדר שמפרידה בין המגרש לאוהדים, איתם חגג ביציע. "כל הגוף שלי שרוט", אומר יצחקי. "הרגשתי שאני חייב לעשות את זה עוד אחרי השער, אבל פחדתי לקבל אדום ושאני לא אספיק לחזור למגרש. ההצטרפות לאוהדים הייתה טבעית, כי הם כל כך תמכו בי מתחילת העונה ואני חייב להם הרבה. זה היה אחד הרגעים הכי משמחים שלי בחיים".

רק שלושה שחקני נוער חתומים לעונה הבאה

קבוצת הנוער של בית"ר, שזכתה אתמול באליפות היסטורית, מתכוננת לחצי גמר גביע המדינה ביום חמישי מול הפועל פ"ת, כשברקע מתחילות להישמע דאגות לגבי גורלם של השחקנים. מרבית הקבוצה תסיים את גיל הנוער בתום העונה ועתידם של שחקנים רבים טרם ידוע. קובי מויאל, חן עזריאל ויונתן זדה חתמו על חוזה ארוך טווח, אך יתר השחקנים עדיין לא הבטיחו את מקומם במועדון. השחקנים פוחדים כי הכסף הגדול שהכניס ארקדי לקבוצה יופנה לשחקני הרכש, דבר שירחיק את השחקנים מדקות משחק בבוגרת.

למרות זאת, במחלקת הנוער מקווים שדווקא בגלל האליפות יקבלו השחקנים יותר הזדמנויות. "אנחנו לוקחים כדוגמא את מכבי ת"א שנתון 82-83 שזכו בדאבל ושחקנים רבים משם עלו לקבוצה הבוגרת ורבים מהם משחקים בליגת העל כיום", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "אנחנו מקווים שהעתיד שלנו יהיה זהה לעתיד שלהם ושנקבל את ההזדמנות בקבוצה הבוגרת".

במקביל, בבית"ר קיימת תכנית לעונה הבאה לפיה שבעה שחקני נוער יתאמנו באופן קבוע עם הבוגרת, כשחלקם אף ישולבו בסגל. במידה ויוסי מזרחי יישאר עונה נוספת, יישום התכנית יהיה קל יותר, אך גם במידה ויגיע מאמן אחר ידרשו ממנו ראשי המועדון לתת לשחקני הנוער מספר סביר של דקות משחק.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully