וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא נוסעים כדי להעביר את הסדר"

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, מכבי תל אביב המריאה למוסקבה כדי לנסות ולהציל את העונה ביורוליג מול צסק"א ביום שלישי

אביב חופי

צילום ועריכה: דרור פיקלני

גם בסיוטיו הגדולים ביותר, נוון ספאחיה לא האמין שייצא עם קבוצתו למשחק החשוב ביותר העונה לאחר שני הפסדים רצופים בליגה הישראלית. זו המציאות העגומה של מכבי תל אביב: נוסעים למוסקבה כדי להתמודד מול אלופת אירופה צסק"א, בזמן שלא מצליחים לשכנע מול יריבות כמו הפועל גליל עליון והפועל ירושלים.

שחקני הקבוצה, שיציינו את ליל הסדר בבירה הרוסית, ניסו לשדר עסקים כרגיל בטרם המריאו אחר הצהריים (ראשון), אבל אין זה סוד שכל אחד מהם מצוי בימים האחרונים תחת לחץ אדיר. ספק אם הלחץ הזה יעמוד לטובתם בצמד המשחקים שיתקיימו ביום שלישי במוסקבה ובחמישי בהיכל נוקיה.

"השחקנים עברו שבוע לא קל", סיפר קואץ' ספאחיה. "נכון שספגנו המון ביקורות, אבל כל הכבוד לשחקנים שהם מגיעים בכל זאת במצב טוב ועם רוח טובה למשחק הזה. אין ברירה, חשוב להיות חזקים ולהילחם בשביל האוהדים. ברור שיחד עם פנאתינייקוס, צסק"א היא הקבוצה הטובה באירופה. הכנו הרבה דברים למשחק הזה. נהיה חייבים לשים לב לפרטים הקטנים. אם נעשה את הדברים האלו כמו שצריך, יש סיכוי".

טל בורשטיין, בו תולים אנשי הצוות המקצועי תקוות רבות, העדיף לשמור על אופטימיות. "נגד צסק"א צריך לעשות כמה שפחות טעויות בהגנה ובהתקפה, כי הם מענישים על כל טעות", אמר בורשטיין. "אנחנו לא מרגישים ירידה מוראלית בעקבות ההפסדים ובטח שלא נבוא לשם כדי לפתוח רגליים. אנחנו לא נוסעים סתם כדי להעביר את הסדר".

וויל ביינום, ששב בשבוע שעבר משהות בת עשרה ימים לצד אביו החולה בארה"ב, נראה טרוד ומהורהר טרם ההמראה. "קשה לשחק במצב שלי, עם כל מה שקורה לאבא שלי", הודה האמריקאי, "אבל אין מה לעשות. אנחנו מתפללים לטוב ביותר. כשאני עולה לשחק אני מנסה להתנתק מהכל כי הכדורסל זה הדבר הכי טוב בחיים שלי כרגע. אנחנו מקצוענים, ניסע לשם כדי לעשות את העבודה. נגד צסק"א נהיה חייבים לרוץ. לעלות למגרש, ולעשות חיים. זה הרגע שלנו, הרגע שלו שחקני כדורסל מחכים. אם אנחנו לא באים כדי לנצח, אין לנו בשביל מה להיות פה".

ניקולה וויצ'יץ' נשמע לכמה רגעים כמו שחקן כחול-לבן מבטן ומלידה. "אנחנו רוצים לשמח את המדינה בחג הפסח", הוסיף הסנטר הקרואטי. "כדי לנצח נצטרך לתת יותר ממה שנתנו בעבר, להציג את הרמה הגבוהה ביותר שלנו. צסק"א חזקה, מנוסה מאוד, אבל אני חושב שיש לנו סיכוי. היה עדיף אם היינו מגיעים למשחקים האלו אחרי ניצחונות בליגה, אבל כנראה שזו עונה שונה עבור מכבי. צריך לזכור שאי אפשר לזכות בכל שנה באליפות אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully