וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"50 מיליון פאונד בשביל רונאלדו זה מחיר מציאה"

1.4.2007 / 15:24

ברנד שוסטר נחשב בינתיים רק למועמד לרשת את פאביו קאפלו כמאמן ריאל מדריד, אבל אין לו בעיה להפריח הצהרות. ומה עם רונאלדיניו?

מאמן חטאפה בהווה ואולי ריאל מדריד בעתיד הלא רחוק, ברנד שוסטר, אומר שריאל לא תשלם מחיר מוגזם אם היא תציע 50 מיליון פאונד עבור כריסטיאנו רונאלדו.

שוטסר, שנחשב למועמד המוביל לרשת את פאביו קאפלו על הקווים בברנביאו, הסביר: "מזה זמן מחירי ההעברות עולים ועולים. היום אם אתה רוצה להחתים כוכב, אתה חייב לשלם סכום גדול - בין אם אתה מאמין שהוא שווה את זה ובין אם לא. כדי להביא מישהו בקליבר של הקשר הפורטוגלי צריך לשלם מה שהם דורשים".

ברצלונה: רונאלדיניו יכול להישאר כאן כל החיים

חואן לפורטה, נשיא ברצלונה, נדרש להגיב על חרושת השמועות סביב מעבר של רונאלדיניו למקום אחר, ואמר שהוא רוצה לראות את הברזילאי בקמפ נואו עוד הרבה שנים.

לכאורה, פגישה שנערכה אתמול (שבת) בין נציגי המועדון לרוברטו דה אסיס, אחיו-סוכנו של הכוכב בן ה-27, טיהרה את האוויר ולפורטה אמר: "רונאלדיניו שמח בבארסה. יהיה לנו אותו כאן לעוד הרבה שנים כי זה מה ששני הצדדים רוצים. הוא עוזר לתדמית שלנו בכל העולם, ומבחינה מקצועית פרנק רייקארד מאושר ממנו. הוא יכול להישאר פה כמה שהוא רק ירצה".

דה אסיס אמר לתקשורת הספרדית: "בפגישה התחלנו לתכנן את העתיד. כולם צריכים להירגע כי הכל יהיה טוב".

רונאלדיניו עצמו, שמחזיק בחוזה עם הקטלונים עד 2010, אמר לאחר הניצחון (1:2) על דפורטיבו לה קורוניה, שבו בישל את שני השערים: "הדרך הכי טובה להראות מה אני רוצה היא המשחק שהרגע הסתיים".

דויד וייה: "מחמיא שצ'לסי רוצים אותי"

בצ'לסי כנראה שמעו על תג המחיר של כריסטיאנו רונאלדו, והחליטו להוכיח שכל מה שריאל יכולה לעשות, יעלה להם יותר. על פי פרסומים באיטליה, הכחולים רוצים את חלוץ ולנסיה דויד וייה, שהגיב: "זאת מחמאה גדולה שהם מתעניינים בי, אבל יש לי חוזה עם ולנסיה והם לא קיבלו עדיין שום הצעה כך שאני לא יודע אם תהיה העברה בקיץ".

ולנסיה הציבה מחיר שיא של 70 מיליון פאונד על ראשו של וייה, שכבש 15 שערים העונה ב-37 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully