וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה תסתפק בשני נציגים מחיפה ובית"ר בפולין

לי בוץ

1.4.2007 / 14:55

משחק הגביע בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים נקבע למועד שבו אמורה לשחק הנבחרת הצעירה מול חבל קראקוב. הצדדים הגיעו לפשרה

שוב צרות לנבחרת ישראל הצעירה בכדורגל, והפעם בעקבות משחק הגביע בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים שנדחה לתאריך בו אמורים חניכיו של גיא לוי לשהות בפולין, שם ישתפפו במצעד החיים וישחקו נגד הנבחרת הצעירה של חבל קראקוב.

כזכור, ב-15 באפריל צפויה הנבחרת להמריא לפולין, אך הבעיה היא שב-18 בחודש, בעוד הצעירים בחו"ל, יתקיים בארץ משחק הגביע בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים. לשתי הקבוצות לפחות שמונה נציגים בנבחרת הצעירה - עמית בן שושן, טוטו תמוז, אבירם ברוכיאן תום אלמדון, שלומי ארבייטמן, דקל קינן, ליאור רפאלוב ומאור מליקסון.

המשחק המדובר חשוב ביותר לשתי הקבוצות. עבור מכבי חיפה מדובר בסיכוי להציל את העונה ועבור בית"ר ירושלים מדובר במשחק חשוב בדרך לדאבל. ראשי הנבחרת הצעירה הגיעו להסכמה עם הקבוצות שכל אחת מהן תשחרר לפחות נציג אחד לנסיעה, שחשובה יותר לגיבוש הנבחרת ולפן החברתי-חינוכי. בחירת השחקן תעשה על ידי החלטה משותפת של גיא לוי יחד עם רוני לוי ויוסי מזרחי.

כמו כן, בנבחרת מיהרו להדגיש כי המשחק מול חבל קראקוב לא יהיה האחרון לפני אליפות אירופה, וכי במאי צפוי לנבחרת משחק אימון נוסף. כרגע עדיין לא נקבעו תאריך ספציפי או יריבה, אך בנבחרת יתעקשו על קיומו של המשחק המתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully