וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן לורנצו חזרה למקום הראשון

2.4.2007 / 7:47

בוקה אומנם גברה על נואייבה צ'יקגו 0:2, אבל סן לורנצו ניצחה 0:1 את לאנוס וחלפה על פניה. רומאריו עדיין מחפש את שערו ה-1,000

בסוף השבוע הזה אין לכולם ראש לכדורגל בארגנטינה. 7 אנשים נספו בשטפונות שפקדו את מרכז המדינה, ושלושה משחקים כבר נדחו בשל ההצפות. המפגשים בין רוסאריו סנטראל לחימנסיה דה לה פלאטה ובין קילמס לראסינג קלוב, שהיו אמורים להתקיים בין שבת לראשון, לא שוחקו, וכמוהם גם המשחק שיועד לליל ראשון, בין קולון סנטה פה לריבר פלייט.

מי שכן שיחקה היא בוקה ג'וניורס, שהכניעה את נואייבה צ'יקגו 0:2. קלמנטה רודריגז הבקיע לבוקה בדקה ה-55, נרי קרדוסו חתם שמונה דקות מאוחר יותר. בוקה עלתה באופן זמני לראש הטבלה, אבל היא ירדה משם אחרי משחקי יום ראשון.

ואכן, ביום א' סן לורנצו חזרה למקום הראשון, אחרי ניצחון 0:1 על לאנוס, משער של אנדרס נסטור סילברה בדקה ה-17. אחרי שמונה מחזורים, לסן לורנצו שבעה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת, ובינתיים חניכיו של רמון דיאז לא נבהלים מאוויר הפסגות.

ניואלס אולד בויס גברה 0:1 על חימנסיה חוחוי משער של אוסקר קרדוסו בדקה ה-90. ארגנטינוס ג'וניורס ניצחה 0:2 את ארסנל משערים של ליאנדרו דסאבאטו (32) וגונזלו גבריאל צ'וי (81). האלופה אסטודיאנטס סיימה בתיקו 0:0 מאכזב מול אינדפנדיינטה.

בלגראנו גברה 0:3 את ולז סארספילד. כבשו לבלגראנו: מתיאס אויולה (9), מתיאס סוארז (54), פורקארי (87). במשחק נוסף סיימו בנפילד וגודוי קרוז בתיקו 0:0.

רומאריו לא מצליח

מסכן רומאריו. הוא כבר תיכנן הכל, האוהדים כבר הכינו לו גביע, הקהל מילא את המרקאנה, והכל היה מוכן לקראת חגיגות השער ה-1,000. אבל הייתה בעיה אחת קטנה - הכדור לא עבר את קו השער. לא את הקו הנכון, לפחות.

רומאריו, כזכור, סירב לשחק במשחק הקודם כיוון שרצה להבקיע את שערו ה-1,000 במראקנה. 60 אלף הגיעו במיוחד כדי לצפות באירוע ההיסטורי, אבל ראו את קבוצתו של החלוץ הוותיק, ואסקו דה גמה, מפסידה בבית לבוטופוגו 2:0 משערים של פאביו וטוליו.

רומאריו תירץ ואמר ש"לפלה לקח חמש פעמים עד שהוא הצליח לכבוש את השער ה-1,000, אנ אמשיך לנסות". ואנחנו נמשיך לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully