וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהיו סטייט ופלורידה בגמר המכללות

1.4.2007 / 6:56

גרג אודן וחבריו ניצחו את ג'ורג'טאון 60:67, הגייטורס גברו 66:76 על UCLA, והשתיים תיפגשנה במשחק המכריע אור ליום שלישי

בפעם שעברה הם עשו את זה במשחק הגמר, הפעם זה קרה כבר בחצי הגמר. פלורידה גייטורס שיחזרו את המפגש הקודם עם UCLA בפיינל פור, וגברו עליהם 66:76, כדי להגיע לגמר השני ברציפות שלהם. הגייטורס ינסו לעשות את הבלתי ייאמן ולזכות בתואר שלישי של המכללה בתוך שנה, אחרי הזכייה באליפות ה-NCAA בכדורסל בעונה שעברה ובפוטבול בינואר השנה. במשחק הפוטבול, אגב, הם ניצחו לא אחרת מ...אוהיו סטייט.

גרג אודן אולי יילך ל-NBA בתום העונה, אבל הבחירה האפשרית למספר 1 בדראפט הקרוב הוכיח שלא יצא ידי חובה ב"שירות" המכללות שלו. אודן ומייק קונלי ג'וניור הובילו את אוהיו סטייט לניצחון 60:67 על ג'ורג'טאון, והם יהיו אלה שינסו למנוע מהאליגטורים להגן על התואר ולנקום את גמר הפוטבול. בעונה הרגילה, אגב, נפגשו השתיים ופלורידה הביסה את אוהיו סטייט 60:86.

נקמה? לא במכללתנו

פלורידה (1) - יו.סי.אל.איי (2) 66:76

לארון אפללו והחברים ב-UCLA עמד בראש טוב טוב משחק הגמר משנה שעברה, בו ניצחו הגייטורס את מכללתם 57:73. אבל מה לעשות, כשהיריבה טובה יותר, נקמות משיגים רק באגדות. קורי ברוור קלע 19 נקודות, אל הורפורד (17 ריבאונדים) וזו'אקים נואה (11) שלטו בלוחות, ופלורידה תהיה זו שתשחק אור ליום שלישי שוב במשחק הגמר.

הריבאונדים היו עסק מכריע בסיפור, כשגבוהי פלורידה שיתקו את הענק לוק רישאר אמבה א מוטה (חמישה כדורים חוזרים) וניצחו בקטגוריה בצורה חד צדדית במיוחד - 25:42. "אנחנו שוב במשחק הגדול, ואין שום דבר שאני יכול עוד לבקש", אמר ברוור. לבן האולנד, מאמן UCLA, לא נותר אלא לפרגן: "זו קבוצה מאומנת היטב, וחייבים לתת לה את הקרדיט. אנחנו מאוכזבים מכך ששוב לא הצלחנו לקחת את התואר".

ברוור קלע ארבע שלשות וכמוהו גם הצלף לי האמפרי, שסיים עם 14 נקודות. ג'וש שיפ הוביל את הברוינס עם 18 נקודות, כשאפללו קולע 17, ומסיים עם בכי בחדר ההלבשה: "מאכזב אותי שלא הייתי שם בשביל החברים שלי. לא נתתי הכל מעצמי, לא הייתי מרוכז. כואב לי, מאוד כואב לי עכשיו". אולי בשנה הבאה, אהרוניקו.

אודן אחד למנאייק

אוהיו סטייט (1) - ג'ורג'טאון (2) 60:67

יש ביטוי שנקרא "להוציא לעצמך עין כדי להוציא לשני שתיים". בדרך כלל הכאב קשה מנשוא וזה לא עובד, אבל במקרה הזה - הרווח היה כולו של הבאקאייז. גרג אודן נקלע למחלה הרגילה שלו, בעיית עבירות. עם שתיים בשלוש הדקות הראשונות, הוא לא ראה יותר מגרש במחצית הראשונה. אבל הבעיה של ג'ורג'טאון הייתה כשרוי היברט נקלע לבעיה דומה. היברט בחוץ, אודן בחוץ = אוהיו סטייט בגמר.

לראשונה מזה 45 שנה, הבאקאייז הגיעו לגמר המכללות, לאחר שניצחו את המשחק ה-22 ברציפות שלהם העונה. "ראיתי את החברים שלי לוקחים את העניינים לידיים", אמר אודן, שסיים עם 13 נקודות, כולן במחצית השניה, ושמונה כדורים חוזרים. הוא שיחק 20 דקות. היברט שיחק 24 דקות והיה תותח בזמן בו שיחק, עם 19 נקודות ושישה ריבאונדים - אבל ה-16 בהן ישב על הספסל הכריעו את המשחק. גם ג'ונת'ן וואלאס קלע 19 נקודות, וכשרק שחקני החמישייה קולעים והספסל נותן 0 תפוקה - התוצאות בהתאם.

מייק קונלי ג'וניור הצטיין באוהיו סטייט עם 15 נקודות, שישה כדורים חוזרים וחמישה אסיסטים. הבעיה של ההויאס הייתה איבודי כדור - 14, שהפכו ל-22 נקודות בצד השני.

משחק הגמר יתקיים בבוקר שבין שני לשלישי ב-4:21 ויועבר בשידור ישיר ב-ESPN.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully