וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בקופסה: אבנים וזגוגיות מנופצות

רומן רוזנבלט

1.4.2007 / 15:30

אחרי הניצחון 1:2 על מ.ס אשדוד, אוהדי מכבי נתניה רגמו את אוטובוס אוהדי היריבה. רכבו של מנכ"ל נתניה בלדב הושחת על ידי אלמונים

האלימות במגרשים עדיין לא יורדת מסדר היום. אחרי שאוהדי מכבי נתניה ומ.ס אשדוד החליפו איומים הדדיים במהלך השבוע האחרון, התברר שלמילים בהחלט יש כיסוי.

אמש (שבת), בסיום משחק הניצחון של מכבי נתניה 1:2 על מ.ס אשדוד רדפו כמה עשרות מאוהדי נתניה אחרי אוטובוס האוהדים של מ.ס אשדוד, והשליכו חפצים לעברו. על פי עדויות של אוהדי מכבי נתניה, האוטובוס של אוהדי אשדוד עמד ברחוב סמוך לאיצטדיון, לפני שעשה דרכו לכיוון היציאה מהעיר, כרבע שעה לאחר תום המשחק.

אחד האוהדים שנכח במקום בזמן הארוע אמר: "האוהדים הקיפו את האוטובוס והארוע לקח כמה דקות. רוב הזמן האוהדים שרו שירי שמחה לכבוד נתניה ולא עשו משהו מיוחד, עד שראיתי כמה אבנים נזרקות לכיוון האוטובוס. חלק מהאבנים פגעו בשילדה, אחת מהן ניפצה את אחד החלונות, ויתכן שמישהו בתוך האוטובוס נפצע כתוצאה מכך. היו מספר אנשים והשוטרים לא הצליחו לתפוס את מי שזרק האוטובוס מיהר לנטוש את המקום".

אחרי כמה עשרות מטרים, המשטרה חסמה את נתיב המרדף של אוהדי נתניה ואיפשרה לאוהדי אשדוד לעזוב את העיר בביטחה. המשטרה סירבה למסור פרטים על האירוע. גם מנכ"ל מכבי נתניה לא יצא בזול מהערב הזה, לאחר שבמהלך המשחק אלמונים ניפצו את שמשות רכבו. בקבוצה גינו את העניין.

יצחק תשובה, אחד האנשים המובילים במשק ובעלים לשעבר של מכבי נתניה היה אורח הכבוד בנתניה. בסיום המשחק העניקו שחקני מכבי נתניה מתנה לחג הפסח לבעלים, דניאל יאמר – שני לילות במלון יערות הכרמל. יאמר התרגש מהמחווה ואמר: "אני מודה לכם מאוד על המתנה. אין לי הרבה בישראל מלבד המועדון והמשפחה שלי. אתם עבורי כמו המשפחה השניה שלי ואני אוהב את המועדון מאוד. תמיד אהיה מאחוריכם ואתן לכם גיבוי מלא ולעולם לא אתקע לכם סכין בגב. את סוף השבוע שהענקתם לי אנצל לזמן איכות עם אשתי".

תמיר כהן פונה אתמול אחרי המשחק לבית החולים "מאיר" בכפר סבא עם חשש לזעזוע מוח קל, אבל שוחרר לביתו אחרי בדיקה קצרה.

שי בירוק הועמד הערב (ראשון) בפני ועדת משמעת פנימית בה נכחו המאמן ראובן עטר ומנהל הקבוצה גדי חן. ביום שישי האחרון, איחר בירוק לאימון המסכם ולא הורשה להתאמן. על השחקן הוטל כעונש להזמין את שחקני הקבוצה לארוחה קבוצתית. השחקנים אופיר חיים ותמיר כהן לא התאמנו הערב, אם כי מצבו של כהן הרבה יותר טוב ולקראת האימונים המסכמים הוא צפוי לחזור לאימונים, לואיס מרין וישראל זביטי ערכו אימונים חלקיים. מרין שעדיין סובל ממתיחה ברגלו. המשחק מול מכבי חיפה יתקיים בקרית אליעזר בשבת ב-17:15.

בימים הקרובים צפויה להתקיים ככל הנראה פגישה בין הבעלים דניאל יאמר לבין איש העסקים הנתנייתי יצחק תשובה בדבר שיתוף פעולה אפשרי בין השניים.

עדכון ראשון: 23:35, 31/03/07
עדכון אחרון: 15:30, 01/04/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully