וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ספורטיבי, לא מתאים"

31.3.2007 / 23:25

אוחנה כועס על בית"ר ירושלים, שבמקום לאפשר טיפול בישראלביץ' כבשה שער ניצחון ב-1:2 מול כפ"ס. נדחה המשחק של בית"ר מול חיפה בגביע

עומר רפאל

צילם וערך: דרור פילקני

אוחנה: "החלטות כאלה גומרות משחקים"

מאמן הפועל כפר סבא אלי אוחנה מאוד לא אהב את מה שראה בדקות האחרונות של משחק ההפסד של קבוצתו בטדי,2:1 לבית"ר ירושלים. במצב של שוויון 1:1 נפצע בתוספת הזמן הקשר גיז'רמו ישראלביץ' במהלך עירבוביה ברחבת ה-16 של האורחים מהשרון, ונשכב על הדשא. בית"ר ירושלים, אולי מחוסר תשומת לב או בגלל הטירוף להשיג שער ניצחון, לא הרחיקה את הכדור לחוץ כדי לאפשר טיפול בשחקן. וכך, כפר סבא מצאה עצמה חסרה שחקן וספגה שער עצמי מראשו של עופר טלקר.

האירוע לא נעלם מעיניו של אוחנה: "לא מתאים לשחקני בית"ר ירושלים לא לעצור את המשחק, זה לא ספורטיבי ולא מתאים. השופט היה גם צריך לשרוק לעבירה, הרי ידוע שטדי הוא מגרש ביתי. ההחלטות האלה גומרות את המשחקים. ציפינו שיעיפו את הכדור החוצה".

לגבי המשחק אמר אוחנה: "לא נפלנו מבית"ר, יצרנו יותר מצבים, אם הם הביקעו בדקת הסיום אז כנראה שהאליפות שלהם. אני מקווה שלהבא ידעו לכבד את היריב, כמו שאנחנו כיבדנו אותם. אני מאוד מאוכזב היום, למרות שאם בית"ר תזכה באליפות, אשמח".

גם מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי התייחס לאירועי הסיום: "לא ראיתי את מה שקרה עם ישראלביץ', אם זה היה ככה, אני לא אוהב את זה. זה חלק מהמשחק. אני אוהב לנצח בדרך כלל בצורה ספורטיבית. צריך לזכור שקיבלתי את הקבוצה ביום שישי אחרי 11 ימים, זה לא קל להנחית את השחקנים אחרי המשחקים בנבחרת. לא שיחקנו היום כמו שאני רוצה. שמח שגילינו אופי וניצחנו את המשחק". לגבי קבוצת הנוער שזכתה היום באליפות אמר מזרחי: "שחקנים טובים מוצאים את עצמם בקבוצה הבוגרת גם בבית בבית"ר ירושלים".

בית"ר מול חיפה בגביע ב-18 לאפריל

המשחק המרכזי של סיבוב ט' בגביע המדינה, בין האלופה מכבי חיפה והטוענת לכתר בית"ר ירושלים, נדחה ל-18 באפריל. שאר המשחקים ייערכו ביום שלישי ה-10 באפריל, אולם בשל משחק הליגה בין בני יהודה לבית"ר שייערך יום לפני כן הוזז המפגש בשמונה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully