וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ילארדינו השבית את שמחת הג'לארוסי

31.3.2007 / 22:58

חלוץ מילאן כבש כדי להשוות בתיקו 1:1 נגד רומא בפתיחת המחזור ה-30. רג'ינה-סיינה 1:0. בסרייה B, יובנטוס גברה 0:1 על פסקארה

בארץ המגף חזרו לשחק, אחרי שאלופת העולם חיממה את לב אוהדיה עם ניצחון 0:2 מול סקוטלנד. המחזור ה-30 בסרייה A נפתח עם צמד משחקים. במשחק המרכזי והמסקרן של המחזור יצאה מילאן להתארח באולימפיקו של רומא וסיימה עימה בתיקו 1:1. במפגש השני התמודדו רג'ינה וסיינה בקרב תחתית בו ניצחה הקבוצה מחבל טוסקאנה 0:1.

בליגה האיטלקית השנייה נערכו היום גם משחקי המחזור ה-30. יובנטוס ניצחה את פסקארה בחוץ 0:1. נאפולי נפרדה מבארי בתיקו 1:1.

מתרכזות באלופות

רומא - מילאן 1:1

לג'לארוסי אין כבר על מה להתחרות העונה בליגה האיטלקית מלבד הכבוד, אחרי שהם מבודדים במקום השני. בליגת האלופות מתוכנן להם צמד משחקים מול מנצ'סטר יונייטד, כך שהמשחק היום נגד מילאן היווה הכנה, אם כי פחותה במקצת. הרוסונרי, לעומת זאת, ממשיכים במסע אל המקום הרביעי כדי להבטיח מקום בעונה הבאה בליגת האלופות, אם לא יצליחו לעשות זאת דרך הצ'מפיונס, שם יתמודדו מול באיירן מינכן.

שלוש דקות מן הפתיחה ופיליפ מקסס הקפיץ את הרומאים, שהמשיכו לתקוף גם אחרי השער, אבל לא הצליחו לכבוש עוד. בדקה ה-61 ג'ילארדינו, בהזדמנות הראשונה שלו, איזן אחרי שאנדריאה פירלו הרים כדור חופשי סמוך לרחבת ה-16. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, שיוצאת מרוצה מהתיקו, התקרבה עד כדי שלוש נקודות מפאלרמו, הרביעית בטבלה.


רג'ינה - סיינה 1:0

המקומיים פגשו את הביאנקונרי לקרב תחתית חשוב. אלסנדרו לוקארלי, משורות רג'ינה, הורחק בדקה ה-20. שלוש דקות לאחר מכן פרנצ'סקו קוזה החטיא פנדל לזכות האורחים, אבל ואלריו בארוטו תיקן עם שער בדקה ה-44. הקבוצה מחבל טוסאקנה עשתה צעד חשוב בדרך להישרדות, רג'ינה עדיין שקועה עמוק בבוץ, כשהיא רק עם נקודה פור מעל מסינה, שמתחתיה ומתחת לקו האדום ועם משחק חסר.

יובנטוס, עוד רגע שם

בעוד בליגה הראשונה של איטליה האלופה ידועה מראש בערך מלפני חודשיים, אזי בליגה השניייה הקרבות על העלייה רק מתחממים. ארבע קבוצות, מהמקום השלישי עד השישי, חולקות את אותו מספר נקודות. הראשונה בטבלה, יובנטוס, ניצחה בחוץ את פסקארה 0:1, משער של אלסאנדרו בירינדלי בדקה ה-74. אמש (שישי) גברה גנואה על אלבינולפה 0:1 והעפילה על חשבונה של נאפולי למקום השני אחרי שהנאופליטנים סיימו בתיקו מאכזב בבית, 1:1 נגד בארי.


צמרת הסרייה B לאחר 30 מחזורים:

1. יובנטוס 58 נקודות (משחק חסר)
2. גנואה 52
3. רימיני 50
4. נאפולי 50
5. בולוניה 50
6. פיאצ'נזה 50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully