וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב לא מתכוון לשחרר את הזרים של כפ"ס

31.3.2007 / 22:44

הבעלים של הקבוצה מתכוון להשאיר את חמשת הזרים שלו גם בעונה הבאה. דה סילבה וסמואל יבואה קיבלו הצעות מאירופה

בהנהלת הפועל כפר סבא החליטו הערב (מוצ"ש), לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים, כי חמשת הזרים של הקבוצה לא ישוחררו. מדובר בחלוץ הגנאי סמואל יבואה, במגן עמנואל פאפו, בבלם הברזילאי דגלאס דה סילבה, בקשר הגנאי יעוזה אבובקרי ובחלוץ הברזילאי ז'וז'ה דוארטה.


למרות שמכבי ת"א מחזיקה בכרטיסו של דוארטה ומעוניינת בו לעונה הבאה, בכפ"ס בטחוחים שיישאר. הבעלים, אלי טביב, הצהיר לאחר שיחה עם המנכ"ל, גבי קצרה, שרק במידה וקבוצה מאירופה תשלם סכום עתק על סמואל יבואה, הוא ישוחרר.


בשבועיים האחרונים, יש לציין, קיבלו בקבוצה הצעות מקבוצות באירופה לשחרר את יבואה ודה סילבה, אך הן לא היו אטרקטיביות מספיק ולכן הוחלט כי השניים יישארו בקבוצה. גבי קצרה אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט לאחר המשחק: "החלטנו שאף שחקן לא משוחרר מהקבוצה. טביב החליט כי בעונה הבאה כל החמישה ישחקו בהפועל כפר סבא. החלטנו לממש את האופציה על אבובקרי ולגבי ההצעות מאירופה, הן לא רלוונטיות בגלל אותה החלטה. לאור ההחלטה, כל השמועות הן בגדר ספיקולציות".


לגבי האירועים לאחר המשחק מול בית"ר אמר קצרה: "השחקנים הגיעו היום לטדי ונלחמו. אם מישהו שילם בכדי לראות את המשחק, אפילו בטלוויזיה, הוא קיבל תמורה מלאה לכספו בזכות הפועל כפר סבא, ולא בזכות בית"ר".


אוחנה תקף לאחר המשחק את החלטת השופטים שלא לעצור את המשחק לאחר שהקשר, גיז'רמו ישראלביץ', שכב שרוע על הדשא. אוחנה טען כי השופט היה חייב לעצור את המשחק והביע זעם על שחקני בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully