וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ואטו היו גדולים על אוואט

31.3.2007 / 23:51

הכניעו פעמיים את השוער הישראלי, שהפגין יכולת טובה, ב-1:2 של ברצלונה מול לה קורוניה. ולנסיה גברה על אספניול 2:3. בטיס-ויאריאל 3:3

אחרי פגרת הנבחרות, בה התעשתה הנבחרת הלאומית של ספרד וזכתה בשש נקודות משני משחקיה, התחדשה היום (שבת) הליגה הטובה באירופה עם ארבעה משחקים. נראה ששחקני הקבוצות חזרו רעבים שכן 15 שערים נפלו בארבעה משחקים.

במשחק המרכזי אירחה אלופת ספרד ואלופת אירופה היוצאת, ברצלונה, את דודו אוואט ולה קורוניה בקאמפ נואו. הקטאלונים היו גדולים על הקבוצה ממרכז הטבלה וניצחו 1:2.

במשחק מוקדם נפרדו בטיס ו-ויאריאל בתיקו רב שערים, 3:3. ולנסיה ניצחה את אספניול 2:3 וממשיכה לחלום אליפות. בקרב תחתית גברה אתלטיק בילבאו על לבנטה 0:1.

אין אירופה, אז לפחות ספרד

ברצלונה חזרה היום למגרשה הביתי, אחרי שבמחזור הקודם מחצה את רקראטיבו 0:4. דפור, שגם השיגה ניצחון מול חטאפה (0:1) כשהיא במקום ה-12 בטבלה. דודו אוואט הגיע למפגש מול הגדולים בעולם - מסי, רונאלדיניו ואטו, אחרי שלא ספג שלושה משחקים רצופים (שניים בנבחרת) ביניהם מול ג'רארד, למפארד ורוני. השוער הישראלי הפגין יכולת טובה עם מספר הצלות מרשימות, אך בסופו של דבר נכנע לשני שערים שלא באשמתו.

דווקא האורחים מחבל גאליסיה פתחו טוב עם שתי חצאי הזדמנויות, אך לא הצליחו לכבוש את שערו של ואלדס. בארסה לא סיפקה את הסחורה עד הדקה ה-45. אז רונאלדיניו בעוד מהלך גאוני ניער מעליו שחקן והקפיץ נפלא למסי, שמול אוואט לא התבלבל וכבש את הראשון בשעה קריטית, דקה לסיום המחצית. בארסה המשיכה לתקוף ושש דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה מצאה את השני. סמואל אטו, הקמרוני של אלופת ספרד, הכניע את השוער הישראלי בפעם השנייה אחרי מהלך מצוין של ברצלונה, שכלל מספר מסירות כפולות.

בדקה ה-61 ערך מאמן דפור חואקין קאפרוס חילוף והכניס את אדריאן במקומו של ריקי. שבע דקות לאחר מכן גמל לו השחקן עם שער מצמק, אחרי שפרץ לרחבה והקפיץ מעל ואלדס. אוואט עוד הספיק לקחת כמה כדורים לא קלים, אבל בסוף ירד מנוצח עם קבוצתו. חניכיו של פרנק רייקארד הגדילו את הפער מסביליה לשלוש נקודות, לפחות עד שיושלם המחזור.

לא אבדה תקוותם

ולנסיה - אספניול 2:3

העטלפים פגשו במסטאייה את הקטאלונים, כשהם עדיין לא אמרו נואש לגבי תואר האליפות. דויד וייה נתן תשובה ראשונה שעדיין זה אפשרי אם רק יאמינו כשהרשית בדקה ה-11. אלברטו ריירה מאספניול איזן כעבור שלוש דקות, אבל ויסנטה השיב את היתרון לזכות המקומיים. 14 דקות במחצית השנייה הכפיל מיגל אנגולו את היתרון, אבל לואיס גארסיה צימק בדקה ה-63. הקבוצה של קיקה סאנצ'ז פלורס ממשיכה לרדוף אחר חבורת הצמרת.


בטיס סביליה - ויאריאל 3:3

הקבוצה של לואיס פרננדז פגשה את הצוללת הצהובה לקרב תחתית-אמצע טבלה. גיבור המשחק היה החלוץ דייגו פורלאן. האורוגוואי, שבעונה שעברה הצעיד ביחד עם חואן רומן ריקלמה את הקבוצה של מנואל פלגריני לחצי גמר ליגת האלופות, דעך השנה בדיוק כמו ריקלמה. היום הוא חזר עם צמד. הראשון, בדקת הפתיחה. השני, בדקה ה-47. את השלישי לזכות הצוללת הצהובה כבש רובר פירס (78). המקומיים לא ויתרו ואיזנו כל פעם מחדש. פרננדו היה הראשון בדקה העשירית, לאחר מכן לואיס אדו (72). חואניטו כבש את שער השוויון הדרמטי האחרון בדקה ה-90.

פרננדז, שהובא לבטיס כדי להשאיר אותה בליגה, אמנם הצעיד אותה קדימה, אך הקבוצה עדיין לא הבטיחה הישארותה.


ריאל סוסידאד - לבנטה 0:1

הבאסקים אמרו "תמות נפשי עם פלישתים", קרי אם נגזר עלינו לרדת ננסה להוריד גם אתכם. יון אנסוטגו כבש את שער הניצחון בדקה ה-38. קשה להניח שהבאסקים יצליחו להיחלץ ממצבם העגום, אבל להאמין זה תמיד טוב. לבנטה, שלא השיגה ניצחון זה שישה מחזורים, כולל היום, ממשיכה להסתבך בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully