וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס זכתה בטורניר מיאמי

31.3.2007 / 22:09

הטניסאית האמריקאית, שהדיחה את שחר פאר בחצי הגמר, עשתה קאמבק מרשים מול ז'סטין הנין בגמר בדרך לניצחון 6:0, 5:7, 3:6

איזה אופי יש לה, לסרינה וויליאמס. לא מעט מומחי טניס חשבו לעצמם שדהירת הקאמבק של האמריקאית תסתיים אצל ז'סטין הנין, המדורגת 1 בעולם. זה היה בדרך להיראות ככה אחרי המערכה הראשונה בגמר טורניר מיאמי, אלא שבסופו של דבר האמריקאית לא איכזבה את הקהל הביתי וניצחה 6:0, 5:7, 3:6.

הבלגית נראתה מצויין במערכה הראשונה, שנמשכה 26 דקות בלבד. במערכה השניה כבר היו לזכותה שתי נקודות משחק, כשהובילה 4:5, אלא שסרינה לא אמרה נואש וגם ניצלה פציעה של הנין בקרסול בדרך לניצחון 5:7. במערכה השלישית והמכרעת, הנין כנראה עדיין הייתה בהלם מנקודות המשחק שאיבדה, והפסידה 6:3.

וויליאמס קטעה להנין רצף של 13 משחקים ללא הפסד, כולל זכיות בטורנירים בדובאי ובדוחא. וויליאמס שמרה על עונה מושלמת עם תואר שני אחרי התואר הגדול יותר באליפות אוסטרליה הפתוחה. הזכייה במיאמי העשירה את חשבו הבנק שלה בכמעט חצי מיליון דולר.

שוב מבריזה מהאינדיאן ווילס

וויליאמס הודיעה שהיא לא מתכוונת להגיע לטורניר ה"אינדיאן וויילס" גם בשנים הבאות, למרות שחוקי הסבב החדשים מחייבים השתתפות. האחיות סרינה ו-ונוס וויליאמס שיחקו לאחרונה בטורניר שנערך בקליפורניה ב-2001, אז הן היו אמורות להיפגש בחצי הגמר אך ונוס פרשה מהטורניר ממש לפני המשחק. אביהן, ריצ'ארד, טען אז ששריקות הבוז שהמשפחה ספגה מהקהל בעקבות הפרישה היו גזעניות, וסרינה לא דרכה במגרשי הטורניר מאז.

"אין סיכוי שאגיע לתחרות הזו. אין לי שום עניין לבוא, ואני חושבת שכל מי שהיה עובר מה שאני עברתי שם היה מרגיש אותו דבר", אמרה סרינה לאחר ניצחונה במיאמי.

החוקים החדשים של סבב הנשים העולמי פורסמו ביום שלישי, ועל פיהם החל מ-2009 טניסאיות יחויבו להשתתף בארבעה טורנירים: באינדיאן וויילס, בקי ביסקיין ובתחרויות חדשות שמתוכננות להיערך בבייג'ינג ובמדריד. שחקניות מהעשירייה הראשונה שייעדרו מתחרויות צפויות להשעיות וקנסות חמורים יותר מבעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully