וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה ואשדוד, כל אחת והמקום שלה

רומן רוזנבלט

31.3.2007 / 21:13

מכבי נתניה ניצחה את מ.ס אשדוד 1:2 ותקעה יתד במקום הרביעי, שעשוי להוביל אותה לאירופה. האשדודים חזרו למקומם הטבעי

האוהדים הבעיתיים משני הצדדים הבטיחו לפני המשחק הזה אקשן ביציעים, אבל למרבה המזל דווקא העימות הזה עבר בשלום, לפחות בזמן המשחק. כל זה השאיר אותנו עם משחק לא רע במזג אוויר אירופי, בין שתי קבוצות שחולמות על השתתפות בגביע אופ"א בעונה הבאה.

המחצית הראשונה הייתה הקצבית והמהנה יותר. כנראה שראובן עטר חשש מאוד מהעובדה ששני הבלמים הבכירים שלו, לואיס מרין ואבי סטרול, לא היו כשירים למשחק. בסופו של דבר, הייתה זו הגנה נוראית של החוליה האחורית של אשדוד שהכריעה את המשחק. כנראה שזה מה שקורה שהשחקנים מרגישים כמו ב"שיעור חופשי", כשהמאמן אלון חזן מורחק ויושב ביציע.

תמיר כהן ניצל את זה כדי להעלות את נתניה ליתרון בדקה החמישית. מלך השערים של הליגה, עידן שריקי, הישווה בדקה ה-11, אבל תמיר כהן המשיך במומנטום ובישל לזנו בונדאה את שער הניצחון בדקה ה-17. בהמשך, תמיר כהן נפגע בראשו ופונה לבית החולים לצילום.

אשדוד שלטה יותר במחצית השניה ואפילו הגיעה למצב קורץ להשוות, אלא שכריסטיאנו גונזאלס איבד את הריכוז מול לירן שטראובר. בסופו של דבר, מכבי נתניה תקעה יתד במקום הרביעי עם 42 נקודות, 4 יותר מלמכבי פ"ת בקרב על אירופה.

מהלך המשחק

דקה 2 - דדי בן דיין השתלט על כדור כחמישה מטרים מהשער ובעט, אבל יניב בן ישי היה במקום.

דקה 5 - גול! ההגנה של אשדוד חלמה ותמיר כהן הגיע טוב להרמת כדור כדי לנגוח פנימה, כשסאנוגו עזר לכדור להיכנס לתוך השער. 0:1 למכבי נתניה.

דקה 11 - גול! אשדוד יצאה להתקפה מתפרצת מימין, אמיר אלקריף הגביה לצד השני של הרחבה ועידן שריקי נהנה מחור בהגנהכדי לכבוש מקרוב. אשדוד הישוותה ל-1:1.

דקה 17 - גול! תמיר כהן זיהה חור בהגנה של אשדוד והכניס כדור נהדר מצד ימין אלכסונית לזנו בונדאה, שהיה חופשי במרכז הרחבה וכבש. נתניה עלתה ל-1:2.

דקה 22 - מוסא סאנוגו פרץ מצד ימין לרחבה ובעט לשער, בן ישי הדף.

דקה 24 - איתי שכטר בעט מהאוויר ממרחק של 14 מטרים לשער, בן ישי הדף מצויין.

דקה 29 - כדור קרן מימין מגיע לעידן שריקי, שבועט מהאוויר לידיים של שטראובר.

דקה 32 - השופט מנשה משיח פוסל שער של דדי בן דיין בטענה לנבדל. לפי מצלמות הטלוויזיה, ההחלטה שנויה במחלוקת.

דקה 51 - ז'אן ז'אק גוסו גוסו פרץ לכיוון השער ושיחרר טיל מ-25 מטרים, שפיספס בסנטימטרים את המסגרת.

דקה 66 - מוסא סאנוגו פרץ לרחבה מצד שמאל ובעט מזווית קשה, הכדור כמעט ושיפשף את הקורה.

דקה 76 - החמצה גדולה לאשדוד. שי הולצמן הכניס כדור לגונזאלס, שהיה חופשי ברחבה מול השער והחמיץ מקרוב.

דקה 84 - עידן שריקי ניסה להפתיע את לירן שטראובר בבעיטה מרחוק, אבל שוערה של נתניה היה מוכן.


הרכב מ.ס אשדוד: יניב בן ישי: אמיר אלקריף, גורה טל (אמיר לביא, 70), כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול: יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, אייל אלמושנינו, עמית אוחנה (משה בן לולו, 59), שי הולצמן, עידן שריקי.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר; אבישי ז'אנו, גולן חרמון, אורי אוזן, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, מריוס זנו בונדאה תמיר כהן (אלמוג כהן, 77), מוסא סאנוגו (דודי פדלון, 88), איתי שכטר (אובודו אוקוצ'ה, 83).

"אסור לנו לחשוב יותר מדי על כרטיס לאירופה"

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר אמר בסיום המשחק: "היה לחץ של השחקנים במחצית השניה, אבל גם בה היינו לא רעים. שחקני ההגנה עשו בסך הכל את העבודה והתמודדו עם זה יפה, אשדוד הגיעה רק למצב אחד למעט השער שהיא כבשה. זה נכון שבתחילת השנה דיברו במועדון על מקומות 6-8. כשאני הגעתי אמרתי שאני מאמין שעם הסגל הזה אפשר להגיע גבוה יותר. הכדורגל שאנחנו מציגים בתקופה הזאת מוכיח שזה מגיע לנו ואפילו קצת יותר".

מאמן מ.ס אשדוד אלון חזן: "לא הופענו למשחק בחצי הראשון וספגנו שערים שאסור לספוג. גם לא עשינו שום דבר כדי לצמק. בחצי השני שיחקנו יותר טוב, אבל לא ניצלנו את המצבים. זה לא אידיאלי לנהל משחק בטלפון נייד, אבל זו הגזירה. אני מעדיף לא להתייחס לזה. אנחנו נשתדל לעשות הכל כדי להשיג נקודות במשחקים הבאים, עד שנגיע לסיום העונה ונראה היכן אנחנו נמצאים".

מגנה השמאלי של מכבי נתניה, דדי בן דיין ששוב כבש שער, שנפסל הפעם אמר: "זה אחד הנצחונות הכי מתוקים שלי מבחינה אישית. אשדוד קבוצה אטרקטיבית, לדעתי אחת השלוש הטובות בארץ. אסור לנו לחשוב יותר מדי על כרטיס לאירופה, אלא להציג יכולת טובה. כשהגדירו לנו מטרות בתחילת העונה, לא הזכירו את אירופה. עכשיו אנחנו צריכים להתחייב, לעשות את קפיצת המדרגה המדרגה הזו ולהוכיח למועדון שאנחנו כן יכולים להגיע לשם".

עידן שריקי: "לפגר במגרש כמו בנתניה, כבר מהדקות הראשונות זה מכניס מאוד ללחץ, השוונו וחשבתי שנוכל לחזור אבל משחק ההגנה שלנו היה מאוד רע ועשינו הרבה טעויות. נתניה קצת ברחה לנו עכשיו ואולי ננסה לעשות משהו בגביע, אני מאוד מאוכזב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully