וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הא לחמן עניא

31.3.2007 / 18:30

חג עצוב יעבור על הפועל פתח תקוה, שלאחר הפסד ביתי 3:2 מול הרצליה נמצאת בדרך הבטוחה ללאומית. לחמן: "זה כנראה נגמר"

פסח עצוב יעבור על אנשי הפועל פתח תקוה. הקבוצה של אייל לחמן נראית בדרך הבטוחה לליגה השניה, ועם 14 נקודות בלבד בקופה אחרי 26 מחזורים כנראה שאין מה שיעצור את ההידרדרות שלה לעבר הלאומית.

היום (שבת) הלחמנים לא הצליחו לגבור בבית בקרב התחתית החשוב על מכבי הרצליה, שבזכות הניצחון 2:3 עלתה מעל לקו האדום. פרדי דוד ידע ששחקניו לא היו טובים, אבל מה שחשוב בשלב זה הן הנקודות. פ"ת עלתה ראשונה ליתרון משער של עידן סרור (8), אבל עומר בוקסנבוים, שחקנה עד לעונה שעברה, הגיב בצמד (18,33) ודייהו דייויס הוסיף אחד (30), ופתאום נפלו הפתח תקוואים לבור עמוק. גם שער מצמק של בוזגלו בדקה ה-63 לא מנע את ההפסד, וכמו שזה נראה כרגע, בעונה הבאה תטייל פ"ת למקומות שלא היו מוכרים לה ב-23 השנים האחרונות.

מהלך המשחק

דקה 8 - גול! מאור בוזגלו הגביה כדור מצוין לרחבת הרצליה ועידן סרור כבש בנגיחה את השער הראשון של פתח תקווה.

דקה 18 - גול! בעיטת עונשין לזכות מכבי הרצליה, עומרי בוקסנבוים כבש מהנקודה הלבנה והשווה ל-1:1.

דקה 30 - גול! דייהו דייויס בעט מ-18 מטר טיל פנימה.

דקה 33 - גול! עומר בוקסנבוים השלים צמד והגדיל את היתרון של הרצליה ל-1:3.

דקה 63 - גול! מאור בוזגלו בבעיטה חופשית צימק ל-3:2.

הפועל פ"ת: רפי כהן; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', מעוז סמיה, מהרן אבו ריא (צ'אקי גידיאגה 35); יניב לוזון, עידן סרור, צ'קה גאדיאקה, רמי עמאר (שמעון אבו חצירא 77), יפתח הררי; , מאור בוזגלו, מוטי קקון.

מכבי הרצליה: סקוט היגינס; איתן עזריה, שי מימון, יה יה פטי, ארז אליאב; דהייו דיוויס, מהראן ראדי (גיא שמיר 84), כפיר אדרי, עומר בוקסנבאום (אייל טרטצקי 90); איגור מוסטארליץ' (דוד בידוק 87), יאניק קאמינן.

"לצערי זה כנראה סוף הסיפור"

אייל לחמן אמר לאחר המשחק: "לצערי זה כנראה סוף הסיפור, זה היה מסוג המשחקים שצריך לקחת אותם. הפתיחה העידה שאנחנו עומדים לעשות את זה, הובלנו 0:1 ואז קרו אירועים שרק במחוזות נאיביים כאלה יכולים לקרות. הובלנו במספר דקות קטן מאוד, קורה לנו שוב ושוב שאנחנו עולים ליתרון ומאבדים אתו, הרצון הגדול גורם לנו לעשות טעויות שעולות ביוקר".

פרדי דוד, מאמן הרצליה, הודה שקבוצתו לא שיחקה טוב ופירגן ליריבה: "הפועל פ"ת היא הקבוצה שגדלתי בה והיא יקרה לי. אני מתפלל שאולי יקרה להם נס, לא על חשבוננו כמובן, והם יישארו. אבל אם אני מסתכל עלינו, מה שחשוב הוא הניצחון. לא שיחקנו טוב היום, אבל קודם כל חשוב לנצח ואחר כך להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully