וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעצור את קניאס?

31.3.2007 / 11:54

הארגנטינאי גבר על ליוביצ'יץ' 5:7, 2:6, ועלה לגמר טורניר מיאמי, שם יפגוש בקרב מסקרן את את דיוקוביץ', שהביס את אנדי מארי 1:6, 0:6

אחרי 15 חודשים ללא טניס, גיז'רמו קניאס בוער. הארגנטינאי, שחזר מהשעיה על שימוש בסמים, גבר הלילה (שבת) 5:7, 2:6 על איבן ליוביצ'יץ', והעפיל לגמר טורניר מיאמי. קניאס, שהדהים את עולם הטניס עם שני ניצחונות רצופים על רוג'ר "המכונה" פדרר, הציג גם הלילה טניס משובח, ואמר בסיום: "אני מרגיש נהדר, לנצח פעמיים את רוג'ר, ועכשיו הגמר. זה מדהים עבורי".

ליוביצ'יץ', שהפסיד בשנה שעברה בגמר לפדרר, ביקר את מארגני הסבב, שהעניקו לקניאס אפשרות קלה להיכנס לטורנירים. קניאס אומנם העפיל לטורניר מיאמי דרך המוקדמות, אבל זה התאפשר לו בגלל שזכה ב-וויילד קארד דרך טורנירים קודמים. "אני מרגיש שלתת לשחקנים שחוזרים מהשעיה משימוש בסמים כרטיס חופשי לתחרויות, זה כמו לתת אקדחים לאסירים שיצאו מהכלא", אמר הקרואטי, "אסור לשכוח שהאנשים האלה רימו ושיקרו, ואסור לנו להקל את דרכם בחזרה".

בכל אופן, בגמר יפגוש קניאס את נובאק דיוקוביץ', שפירק לחתיכות את אנדי מארי בחצי הגמר, והביס אותו 1:6, 0:6. דיוקוביץ' מגיע לגמר השני ברציפות, אחרי שהפסיד בגמר האינדיאן וולס לרפאל נדאל. הסרבי בן ה-19 זכה ב-11 משחקונים ברציפות מול יריבו הסקוטי. מארי לא ניצל את המנוחה, לאחר שאנדי רודיק פרש מולו ברבע הגמר, וזכה לקריאות מחאה מצד הקהל על יכולתו החלשה.

מאוחר יותר היום ייפגשו סרינה וויליאמס וז'סטין הנין לגמר הנשים המסקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully