וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן עוד לא מוותרת על התואר

31.3.2007 / 18:00

האלופה ניצחה את שאלקה בבית 0:2 משערים של מקאי וסאליאמיצ'יץ' ונשארה בתמונת האליפות. ברמן לא הצליחה לנצל את המצב

המחזור ה-27 של הבונדסליגה נפתח אתמול (שישי) עם ה-0:0 בין ארמיניה בילפלד ובורוסיה דורטמונד. אבל עם כל הכבוד למשחק הזה, האירוע המרכזי של המחזור היה המפגש בין באיירן מינכן ושאלקה, שנתן לבווארים את ההזדמנות האחרונה להישאר במירוץ האליפות.

האלופה ממינכן עשתה את שלה והמשיכה במסע ההתאוששות כשנצמדה לצמרת לאחר ניצחון על מוליכת הטבלה. ורדר ברמן איבדה היום הזדמנות גדולה להיצמד לשאלקה בראש טבלת הבונדסליגה, כשהמוליכה הפסידה בחוץ לבאיירן מינכן אבל ברמן לא הצליחה לגבור על אנרגי קוטבוס.

באיירן מינכן - שאלקה 0:2

באיירן ידעה שהיא חייבת ניצחון שיצמצם את הפער מהפסגה לשש נקודות, שבעה מחזורים לסיום, כדי לחלום על אליפות. רוי מקאי החייה את התקוות כשנתן בדקה ה-3 את השער הראשון לבאיירן, סאליאמיצ'יץ' (78) קבע את תוצאת המשחק.

שטוטגארט - אאכן 1:3
מרקו שטרלר (29) נתן לשטוטגארט את היתרון, מוזס סיקונה (59) הישווה ובנג'מין לאות' (76) וידא ששטוטגארט תישאר קרובה קרובה למקום הראשון. ג'רונימו קאקאו (84) חתם את התוצאה על 1:3 משכנע.

מיינץ - באייר לברקוזן 3:1

לברקוזן רוצה לברוח לדולקות אחריה במאבק על המקומות באופ"א, ועשת את שלה היום בניצחון חוץ מצמד של סרגיי ברבארז (42,45) ועוד אחד של ברנד שניידר (52). מוחמד זידאן (76) נתן שער כבוד למארחים.

ארמיניה בילפלד - בורוסיה דורטמונד 0:1

במאבק תחתית לוהט הצליח יונאס קאמפר (79) להעלות את בילפלד למקום ה-15 ולהוריד את המפסידה אל מתחת לקו האדום. המארחים לחצו דקות ארוכות, אבל לא היו מדויקים מספיק על מנת לכבוש. עד שהמחליף קאמפר, שנכנס רק דקה קודם לכן, שלח בעיטה מרחוק שהטעתה את שוער דורטמונד, שהיה עד אותו רגע מצוין.

שאר המשחקים

בורוסיה מנשנגלאדבך - פרנקפורט 1:1
לפרנקפורט: סוטיריוס קירגיאקוס (12). לבורוסיה: פדריקו אינסואה (90).

נירנברג - הרטה ברלין 1:2
לנירנברג: תומאס גאלאסק (4) ואיבן סנקו (59). לברלין: כריסטיאן חימנז (69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully