וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז, בן שושן, שפונגין ובונדר חוזרים לצעירה

לי בוץ

30.3.2007 / 16:14

שחקני הנבחרת הבוגרת יתאמנו ביום רביעי תחת הדרכתו של גיא לוי. כצפוי, גם חלוץ מכבי נתניה איתי שכטר נכלל בסגל ליום האימונים

הנבחרת הצעירה של ישראל תתכנס ביום רביעי הקרוב לאימון מיוחד, כש-11 ימים אחריו ימריאו החניכים של גיא לוי למצעד החיים בפולין, שם הם צפויים לקיים גם משחק אימון.

מאמן הנבחרת, גיא לוי, פרסם היום (שישי) את הסגל לאימון המיוחד, שיתקיים במתקן האימונים הסמוך לאצטדיון ר"ג. שם חדש-ישן בסגל הוא של חלוץ מכבי נתניה, איתי שכטר. שכטר לא לבש את המדים הלאומיים מאז משחק הידידות מול נבחרת קפריסין לפני כחודשיים, אך מסתבר שכושרו הטוב בליגה, לא נעלם מעיניו של לוי.

יחד עם שכטר חוזרים אל חוד ההתקפה חלוצי בית"ר ירושלים, עמית בן שושן וטוטו תמוז, שנעדרו ממשחק הידידות מול רוסיה בשבוע שעבר מאחר ושיחקו במדי הנבחרת הבוגרת מול אנגליה. גם צמד המגנים התל אביביים, יובל שפונגין ודני בונדר, חוזרים לצעירה לאחר שתרמו את חלקם לבוגרת.

שוער הפועל כפ"ס אוהד לויטה ומגן הקבוצה אלירן דנין שזומנו לסגל, עשויים להחמיץ את האימון בעקבות משחקה של קבוצתם מול בני יהודה במסגרת גביע המדינה.

שוערים: תום אלמדון (מכבי חיפה), יוסי שקל (מכבי הרצליה), אוהד לויטה (הפועל כפ"ס).

הגנה: דקל קינן (מכבי חיפה), יובל שפונגין (מכבי ת"א), רמי דואני, דני בונדר (הפועל ת"א), נאור פסר, ניצן דמארי (מכבי פ"ת), שי מימון (מכבי הרצליה) אלירן דנין (הפועל כפ"ס).

קישור: ליאור ג`אן, שירן ייני (מכבי ת"א), עידן סרור (הפועל פ"ת), אמיר טגה (מכבי נתניה), אבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים), מאור מליקסון, ליאור רפאלוב (מכבי חיפה).

התקפה: עמית בן שושן, טוטו תמוז (בית"ר ירושלים), עומר פרץ (מכבי ת"א), שלומי ארביטמן (מכבי חיפה), איתי שכטר (מכבי נתניה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully