וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי ת"א והוד השרון בדרך לגמר

30.3.2007 / 15:37

הצהובים ניצחו ברעננה 2:3 ועלו ליתרון 0:2 בסדרה. הוד השרון ניצחה 15:17 בשובר שוויון, 2:3 במשחק וגם היא עם 0:2 על קרית אתא

מכבי ת"א עלתה היום (שישי) ליתרון 0:2 בסדרה עם מכבי ארזים רעננה (הטוב מ-5) בחצי גמר הפלייאוף בכדורעף, לאחר ניצחון 1:3 במשחק השני. מלווים בעידודם הקולני של עשרות מאוהדיהם, השחקנים של זוהר בר נצר פתחו לא טוב את המשחק, אבל בסיוע משחק מצוין של עומר רובינשטיין התאוששו וזכו בשתי המערכות הראשונות.

במערכה השלישית הייתה לתל אביבים הזדמנות לסגור עניין, אבל סדרת טעויות החזירה את רעננה למשחק, ומפיגור של ארבע נקודות חזרו הרעננים וניצחו 24:26, כדי לכפות מערכה רביעית. המערכה הרביעית הייתה תעתיק מושלם לקודמת - מכבי ת"א כבר הריחה ניצחון, אבל הרעננים חזרו, הובילו ולאחר קרב עיקש ניצחו 29:31. במערכה החמישית רעננה הובילה 10:11, אבל לאורחים היה יותר כוח, הם ניצחו 12:15 ו-2:3 במשחק, כשהסדרה חוזרת להדר יוסף, שם ינסו בר נצר ושחקניו לסגור עניין.

באופן מפתיע, היה המפגש בין האלופה, עירוני קרית אתא, למכבי הוד השרון, בבחינת תעתיק כמעט מושלם למשחק המקביל. גם כאן הובילו האורחים מהוד השרון 0:2 במערכות, אבל האלופה חזרה לשוויון 2:2. במערכה החמישית התפתח משחק צמוד ומורט עצבים, אבל בסיום היו אלה שחקניו של ישראל חילו שידעו לנצל עליונות, ניצחו 15:17 ו-2:3 במשחק. הסדרה חוזרת להוד השרון, כשבפיגור 2:0 יודעים שחקני קרית אתא שהפסד ביום רביעי יגמור מבחינתם את הסיפור ויוסיף לצד התואר אלופה את הכינוי הנלווה "היוצאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully