וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א לא מתרשמים מההצהרות בחיפה

לי בוץ

30.3.2007 / 16:34

הירוקים רוצים לנצח את יריבתם ולעצור לה את הרצף, אבל שחקן צהוב אומר: "אם נציג יכולת טובה, הרצונות שלהם ייאלצו לחכות"

48 שעות למשחק המסקרן בין מכבי ת"א למכבי חיפה ומאמן הצהובים, אלי כהן, ממש לא מרוצה משחקניו. כהן דרש מהשחקנים, ולא בפעם הראשונה, להראות יותר רצינות באימונים והבהיר להם כי אין שחקן שמקומו בהרכב מובטח. המאמן חושש משאננות וריפיון בקרב שחקניו לקראת המשחק ביום ראשון, אשר נצחון בו יהווה הצהרת כוונות רצינית מבחינת מכבי ת"א.

קפטן הקבוצה, אבי נמני, ערך הבוקר (שישי) אימון חלקי בלבד על מנת שלא להעמיס עליו לקראת המשחק מול חיפה. כמותו, גם דיאן איליץ', שלא הרגיש כל כך טוב במהלך האימון וקיבל הוראה לחזור לביתו ולנוח. בצוות המקצועי של הקבוצה מאמינים כי איליץ' יהיה כשיר ליום ראשון. שני הפצועים המחלימים של הצהובים – שירן ייני ואורי שטרית, ערכו גם היום אימון מלא וגם הם צפויים להיות כשירים למשחק.

שחקני הקבוצה לא התרשמו מההצהרות של שחקני היריבה שדיברו על רצונם לקטוע את הרצף המדהים של הצהובים, העומד ערב המשחק על 20 משחקים ללא הפסד. "הם רוצים לקטוע לנו את הרצף ואנחנו רוצים להמשיך אותו", אמר אחד משחקני מכבי לוואלה! ספורט, "אבל רצונות לחוד ומעשים לחוד. בסופו של דבר מה שייקבע זו היכולת על המגרש ואם נשכיל לשחק את המשחק שלנו ולהציג יכולת טובה, הרצונות שלהם יאלצו לחכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully