וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש לפורטלנד

30.3.2007 / 13:52

קווין פריצ'ארד ימלא את החור במשרת ה-GM בקבוצה. גרבאחוסה רוצה לצפות בניתוח של עצמו, נוביצקי עשוי לשחק מול הניקס

קווין פריצ'ארד התמנה להיות מנכ"ל פורטלנד טרייל בלייזרס. פריצ'ארד בן ה-39 מילא את תפקיד עוזר המנכ"ל מתחילת העונה שעברה, והקרדיט על הדראפט האחרון, שבו נבחרו ברנדון רוי, למרקוס אלדרידג' וסרחיו רודריגז, ניתן בעיקר לו.

פריצ'ארד יחליף בתפקיד את סטיב פטרסון, שהיה נשיא הקבוצה וגם המנכ"ל שלה. פטרסון התפטר ב-1 במרץ, ובעלי הקבוצה, פול אלן, החליט לקבל את ההתפטרות, בעיקר בגלל העונות האחרונות של הקבוצה, שהיו איומות. "אנחנו הולכים להפוך שוב את פורטלנד למועמדת לאליפות", אמר פריצ'ארד, "אני חי ונושם את הקבוצה הזו בשנתיים האחרונות ואין שום דבר שאני רוצה יותר מאשר להחזיר את הגאווה לעיר".

חורחה רוצה שליטה מלאה

חורחה גרבאחוסה מטורונטו סובל מפציעה די אכזרית ושבר בעצם השוקית, ואמור לעבור ניתוח בן שעה וחצי ביום שלישי. אופציות שיש לו הן שתיים: הרדמה מלאה, או זריקה בגב שתרדים את חלקי גופו התחתונים. אם יבחר באפשרות השניה, הוא יוכל לצפות בניתוח.

"גארבו אמר לרופא: 'תן לי את הזריקה, אני רוצה לראות מה אתה עושה'. זה הטיפוס שהוא", אמר מאוריציו ג'רארדיני, סמנכ"ל הקבוצה.

ולפצוע אחר, אבל הרבה יותר קל - דירק נוביצקי מדאלאס. הכוכב של המאבריקס נפצע בקרסולו מול מילווקי, אבל עשוי לשוב לחמישייה כבר במשחק הלילה (בין שישי לשבת) נגד הניקס. "כבר שיחקתי פצוע בעבר, אין סיבה שלא אמשיך לעשות את זה", אמר נוביצקי.

פצוע שלישי, קוונטין ריצ'ארדסון מהניקס, גמר את העונה לאחר שעבר ניתוח בגבו. Q העמיד העונה ממוצעים של 13 ו-7 כדורים חוזרים, וסבל גם העונה מבעיות בגבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully