וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-מכבי פ"ת: להיות או לא להיות

כל תוצאה מלבד ניצחון תרחיק את האדומים ממאבק האליפות. הקבוצה של הלוזונים רוצה את הנקודות כדי להישאר במאבק על אירופה

הפועל ת"א תארח מחר את מכבי פ"ת בבלומפילד (17:15) למשחק שכל תוצאה בו פרט לנצחון, תרחיק את האדומים משמעותית ממאבק האליפות. "מכבי פ"ת זה אחד המשחקים הקשים בליגה", אמר ניר לוין לשחקניו באסיפה הבוקר (שישי), וביקש מהם שלא לחזור על הטעויות מהתבוסה למכבי חיפה.

לאדומים היו שבועיים להתאושש מהרביעייה בקרית אליעזר ובקרב השחקנים קיימת התחושה כי הם "חייבים לאוהדים נצחון". לוין יחסר במשחק מחר לא פחות מארבעה שחקנים – ברוך דגו וחאבייר פאאס המוצהבים ולוסיאנו דה ברונו ורמי דואני המורחקים. מי שימלאו את מקומם של צמד הבלמים הקבוע יהיו טל חן ו-ואליד באדיר, שיוסט להגנה. באדיר ערך הבוקר אימון ראשון עם הקבוצה לראשונה מזה כשבועיים, לאחר שאתמול הוא קיבל מנוחה בעקבות העובדה שהוא שיחק 90 דקות בשני משחקיה של נבחרת ישראל מול אנגליה ואסטוניה.

למרכז הקישור יחזור הקפטן יוסי אבוקסיס, שהחלים מהפציעה הטורדנית בקרסול. במהלך השבוע התלבט המאמן לגבי השחקן שישחק לצידו של אבוקסיס בקישור האחורי, כשהאופציות הן וולינגטון דה אוליביירה ושי אבוטבול. כפי שזה נראה כרגע אבוטבול, שמציג יכולת טובה באימונים האחרונים, צפוי לקבל את הקרדיט.

את מקומו של ברוך דגו בהרכב יתפוס גילי ורמוט, שהיה הטוב ביותר מבין שחקני הפועל ת"א בחיפה. גם אליניב ברדה חוזר ל-11 לאחר שריצה עונש הרחקה של צהובים במשחק מול האלופה היוצאת. כרגע עדיין לא ברור אם לוין ישחק במערך של 2-4-4 עם ברדה ואיבזיטו אוגבונה בחוד, או שמא יעלה במערך הרגיל עם ברדה בקישור ואוגבונה כחלוץ בודד.

מאימון הבוקר נעדר חאבייר פאאס, שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך וכרגע עדיין לא ברור מתי יוכל לשוב לאימונים. כמותו, גם ברוך דגו, שנטש את האימון אתמול בעקבות כאבים בכף רגלו הפגועה. דגו, שקיבל אמש זריקה בכף הרגל, אמור לחזור לאימונים כבר ביום ראשון.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, טל חן, ואליד באדיר, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, שי אבוטבול, גילי ורמוט, סלים טועמה, אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה.

לוזון הפסיק להגיע לאימוני מכבי פ"ת

אצל משפחת לוזון משדרים עסקים כרגיל, ועדיין רוצים להגיע לאירופה, אבל החל מהשבוע, בניגוד לשבועות קודמים, הנשיא לשעבר, אבי לוזון, הפסיק להגיע לאימונים ואינו משוחח עם השחקנים. לוזון, שנכנס בשבוע שעבר לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל, חושש מניגוד עניינים בין השליחות שהוא ממלא כאחראי על הכדורגל הישראלי, לבין היותו אחד מבני משפחת לוזון, המחזיקים במניות מכבי פתח תקוה. "מעכשיו נצטרך להסתדר בלעדיו. הוא היה האב הרוחני של הקבוצה, אבל התפקיד ייאלץ אותו לנהוג בהגינות", אמרו בקבוצה. יחד עם זאת גורם במועדון הדגיש כי: "נכון שהחל מהשבוע הוא ניתק מגיע, אבל אני בטוח שאבי עדיין מחזיק לקבוצה אצבעות. למרות התפקיד החדש, אי אפשר לשלוט על הלב".

למאמן גיא לוזון כאב ראש לא קטן בנוגע להרכב הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. החלוצים רוביל סרסור (צהובים) ופטריק סופו (פצוע) ייעדרו בוודאות מסגל הקבוצה. עומר גולן יפתח בחוד ההתקפה בכל מקרה. נראה כי החלוץ דובב גבאי יפתח לצדו. סבסטיאן רוזנטל שנפצע לפני למעלה מחודש עדיין לא הצליח להתאושש והוא צפוי לפתוח על הספסל.

בקבוצה מביעים שביעות רצון מהיכולת שמציג הבלם הצעיר, ניצן דמארי, שצפוי לקבל אשראי רחב ממאמנו. "עד שמרסיו ג'ובאניני עזב, אף אחד לא ספר אותו והוא שיחק בנוער", אמר גורם במועדון, והמשיך: "כנראה שהעזיבה של ג'ובאניני היטיבה עם הקבוצה, ולא רק מבחינה חברתית". המשמעות היא שמגן הנבחרת האולימפית, נאור פסר, שוב צפוי לפתוח על הספסל. פסר, כזכור, נפצע לפני מספר שבועות אך נראה כי הוא טרם התאושש מהפציעה לחלוטין.

גם סולי צמח, שעד לפני מספר מחזורים נדחק לעמדת הספסל, צפוי להמשיך לקבל אשראי מלוזון, שידריך את המשחק לצדו של עוזרו, עופר פביאן, כאמור לא מתכוון לעזוב את הקבוצה.

חוג האוהדים של הקבוצה מתכנן לערוך בחופשת הפסח טורניר כדורגל בתשלום סימלי, שהכנסותיו יופנו לצורך רכישת אביזרי עידוד.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עמר, מורד מגמאדוב, ניצן דמארי, קובי גנון; סולי צמח, מוחמד דיאלו, בלסינג קאקו, לירן כהן; דובב גבאי, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully