וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא באותה ליגה

1.4.2007 / 22:20

ירושלים הביסה את הגליל 94:115, בני השרון קרעה את נהריה 86:109. אשקלון , אחרי 8 הפסדים רצופים, ניצחה את רמת גן 95:99

אחרי שניצחו בשבוע שעבר את מכבי ת"א נפגשו הפועל ירושלים והפועל גליל עליון במלחה, למפגש בו האורחים יכולים היו להצהיר כי הם באמת מסוגלים לאיים על הגדולות, אבל מאבק אמיתי ממש לא היה שם. במשחק נטול הגנות הביסה הפועל ירושלים את הגליל 94:115 והבהירה לקטשים כמה פערי האיכות גדולים בין הקבוצות.

במשחק צמרת נוסף הגיעה עירוני נהריה למשחק חוץ מול בני השרון, שהאכילה את האורחים בהרבה מרור עם ניצחון ביתי גדול 86:109. קוקי בלצ'ר עם ערב ענק של 39 נקודות לא ריחם על אריאל בית הלחמי ושחקניו והנחיל להם את הפסדם ה-9 העונה.

עירוני אשקלון השיגה סוף סוף ניצחון, אחרי שמונה הפסדים רצופים, כשגברה בביתה על עירוני רמת גן, לאחר הארכה, 95:99. גבעת שמואל לא התקשתה בביתה מול הפועל גלבוע/עפולה ורשמה ניצחון שישי העונה, 66:78.

המשחק בין מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון נדחה ל-14 באפריל.

הפועל ירושלים - הפועל גליל עליון 94:115

הפועל ירושלים, שחסרה את חג'ג' הפצוע, פתחה עם יוריצה גולמאץ, מריו אוסטין, גיא פניני, טימי באוורס ומאיר טפירו. הגליל, ללא סשה בראטיץ' הפצוע ועומרי כספי שנמצא בארה"ב, פתחה עם אבישי גורדון, צ'סטר סימנס, יוגב אוחיון, קני אדלקה וגילי מוסינזון.

שלשה של גיא פניני הקפיצה את מלחה והפועל ירושלים שיחקה התקפות קצרות, אבל גם יוגב אוחיון ומוסינזון הוכיחו שיש להם יד מבחוץ ואחרי 2 דקות הגליל פיגרה 10:8. שתי הקבוצות המשיכו בקצב המשחק המהיר ובסיום הרבע הגליל הובילה 24:26.

ברבע השני הוראס ג'נקינס עם 5 נקודות רצופות ייצר מומנטום עבור הירושלמים, והעלה את המארחת ליתרון 35:40. הגליל החלה לאבד כדורים, וירושלים המשיכה לרוץ עד ליתרון 37:50, 3 דקות לסוף הרבע. קטש הזמין פסק זמן, אבל דבר לא עצר את ירושלים שקלעה ב-79 אחוזים ל-2 בסוף מחצית בה הוליכה 47:62.

בתחילת הרבע השלישי גליל הפכה אגרסיבית, אבל שחקניו של דן שמיר המשיכו לייצר נקודות במשחק מעבר, והאורחים כבר איבדו את הראש. סימונס על כל חדירותיו המוצלחות, לא הצליח לצמק את התוצאה ובסיום הרבע הוליכה ירושלים 69:84.

ברבע הרביעי הטיול של הירושלמים נמשך, הגנת הגליל החלשה איפשרה לטרנס מוריס להפגין את רפרטואר ההטבעות שלו בפומבי ובסיום ירושלים מנצחת 94:115.

עודד קטש: "לא באנו מספיק מוכנים מנטלים. לא היינו אגרסיבים וירושלים עלו עלינו מכל הבחינות. כשנותנים לקבוצה לקלוע 62 נקודות בחצי הראשון, אז שחקנים נכנסים למשחק וקשה לעצור את זה".

דן שמיר: "שיחקנו די טוב והיתה אווירה טובה. גליל באו בהרכב לא מלא, ואני שמח שזה התפתח כמו שזה היה צריך להתפתח. מה שהיה מול מכבי שייך לפאזה אחרת".

קלעו לירושלים: טרנס מוריס 26 נקודות (10 ריבאונדים), הוראס ג'נקינס 19 (8 אסיסטים), מריו אוסטין ומאיר טפירו 16 (7 אסיסטים) כל אחד, טימי באוורס וגיא פניני 13 כל אחד, ארז מרקוביץ' 9, יוריצה גולמאץ 3.

קלעו לגליל: קני אדלקה 28 נקודות (9 ריבאונדים), צ'סטר סימונס 18, יוגב אוחיון 14 (8 אסיסטים), גילי מוסינזון 11, רון ג'ונסון 8, אבי בן שימול 6, אבישי גורדון 4, לירון צ'רנה 3, ערן אסנטי 2.

בני השרון - עירוני נהריה 86:109

בני השרון פתחה עם משה מזרחי, אוסמאן סיסה, לי ניילון, ארז כץ וקוקי בלצ'ר. נהריה פתחה עם ג'ף גריר, חואן מנדס, סאשה אוקוקוליץ', עידו קוז'יקרו ורביב לימונד.

בפתיחה שתי הקבוצות הפציצו מבחוץ ומנדס, בשלשה שלישית ברציפות העלה את נהריה ליתרון 10:15 תוך 3 דקות. עוסמן סיסה נכנס לפעולה בהגנה, ניילון ובלצ'ר בהתקפה ובני השרון הובילה בתום הרבע הראשון 25:29.

ההגנה של עירוני נהריה היתה פרוצה לכל עבר ברבע השני, ההתקפה הפכה מפוזרת ושחקניו של אפי בירנבוים עלו ליתרון 33:45. גם ראיין בואן, על יכולת ההגנה המוכחת שלו, לא הצליח לעצור את הבליץ של בני השרון, וקוקי בלצ'ר שהפליא עם 21 נקודות במחצית, הוליך את המקומיים ליתרון 39:63 בסוף הרבע השני.

נהריה פתחה את הרבע השלישי עם הגנה חזקה וריצת 0:8, אבל ניילון לא התרגש והמשיך לקלוע מכל פינה. בתחילת הרבע ראיין בואן נחתך ברגלו, דימם וירד לספסל עד תום המשחק. בית הלחמי הכניס את ברק פלג וניסה יחד עם לימונד וקוז'יקרו ליצור הרכב לוחמני שיעצור את המארחים, אבל ההפרש נותר בעינו. לי ניילון הסתבך בעבירות, ורביב לימונד, נכנס לפעולה כדי לצמק עבור נהריה שירדה בסיום הרבע בפיגור 79:66.

נהריה שכחה שיש לבני השרון את קוקי בלצ'ר, ושלשה גדולה של האמריקאי קבעה 77:88 למארחים באמצע הרבע הרביעי. ארז כץ עם הגנה גדולה על רביב לימונד חיסל כל סיכוי לקאמבק מצד הצפוניים.

בית הלחמי עבר להרכב נמוך בראשות אוקוקוליץ' ובן דוד במטרה לייצר ריצה שתתן לקבוצתו סיכוי לנצח, אבל ביום שבו בני השרון קולעת 63 נקודות במחצית אחת, בלצר מפציץ 39 נקודות ועוד מפרגן עם 6 אסיסטים, אין סיכוי שנהריה והגנתה המחוררת והבלתי מאורגנת תצא עם ניצחון. בסיום, ניצחון גדול לבני השרון 86:109.

קוקי בלצ'ר: "ידעתי שזה משחק גדול ולכן התעלתי על עצמי. נכנסתי טוב לקצב ויחד עם ניהול המשחק של אפי הכל התחבר. רצינו לשחק חזק בבית והצלחנו. אין פה שום מסר לליגה, אלא רק כדי להוכיח לעצמנו שחזרנו להיות אותה קבוצה טובה מתחילת העונה".

רביב לימונד: "נכנסנו לבור במחצית הראשונה והיה לנו קשה לצאת מזה. ההגעה של כל השחקנים שמתחלפים אצלנו מקשה עלינו, אבל אני מאמין שעם בואן ואוקוקוליץ' נהיה בסדר גמור. אנחנו לא יציבים, ובסך הכל אני מאמין שאנחנו שווים פיינל פור".

קלעו לבני השרון: קוקי בלצ'ר 39 נקודות (6 אסיסטים), לי ניילון 18, משה מזרחי ועוסמאן סיסה(10 ריבאונדים) 13 כל אחד, ארז כץ 9 (8 אסיסטים), ג'ייסון וויליאמס 7, ניצן חנוכי 6, סקוט גרינמן 4.

קלעו לנהריה: חואן מנדס 30 נקודות, רביב לימונד 17 (6 אסיסטים), סאשה אוקוקוליץ' 13, עידו קוז'יקרו 7 (6 ריבאונדים), ראיין בואן 6, אורי קוקיה ועמית בן דוד 4 כל אחד, ג'ף גריר 3, ברק פלג 2.

גבעת שמואל - הפועל גלבוע/עפולה 66:78

גבעת שמואל פתחה עם בו דיוויס, יובל נעימי, משה ברנר, רג'י מור ו-וויין וואלאס. גלבוע/עפולה פתחה עם אבי סוכר, טונג'י אווג'ובי, גוני יזראלי, צ'ארלס לי וג'רמיין הול.

גבעת שמואל פתחה בסערה וסגרה את הרבע הראשון ביתרון 14:22. גבעת שמואל לא הירפתה מהדוושה גם ברבע השני, אורן אהרוני נכנס לעשות הגנה, רג'י מור ייצר נקודות בהתקפה והמארחת הוליכה 29:44 במחצית.

ברבע השלישי ניסה אדריאן פלדג'ר להחזיר את גלבוע/עפולה לעניינים, אבל רג'י מור שמר על יתרון המארחים. משחק ההתקפה של שתי הקבוצות הידרדר ככל שנקפו הדקות ובסיומו הוליכה גבעת שמואל 45:64. ברבע האחרון האורחים מהעמק כבר היו חסרי יכולת להתקרב ולבצע מהפך ובסיום גבעת שמואל מנצחת 66:78.

קלעו לגבעת שמואל: בו דיוויס 19 נקודות, רג'י מור 14, יובל נעימי 13, וויין וואלאס 8 (9 ריבאונדים), ג'ייסון סטרייט ואורן אהרוני 7 כל אחד, דרור דווידי ודרור כהן 4 כל אחד, דיון תומאס 2.

קלעו לגלבוע/עפולה: אדריאן פלדג'ר 16 נקודות, ג'רמיין הול 13, אבי סוכר 12 (6 אסיסטים), ריץ' מלצ'ר וגוני יזראלי 8 כל אחד, טונג'י אוואג'ובי 7, יהוא אורלנד 2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אליצור אשקלון - עירוני רמת גן 95:99

אליצור אשקלון פתחה עם אור איתן, מרקוס האטן, ריקרדו מארש, מושון יעקוסי ומיירון אלן. רמת גן פתחה עם איציק אוחנון, שמוליק ברנר, ג'אי לואיס, ג'ון אלן ודריל ווילסון.

דקות פתיחה טובות של מרקוס האטן וריקרדו מארש העלו את המארחת ליתרון 10:21 באמצע הרבע הראשון, אבל אז נתקעה ההתקפה האשקלונית, ורמת גן ירדה בסיום הרבע הראשון בפיגור 24:21. הרבע השני היה צמוד לכל אורכו ואף קבוצה לא הצליחה לייצר מומנטום משמעותי. במחצית הובילה אשקלון 42:44.

ברבע השלישי משחק הנדנדה נמשך והקבוצות ירדו בסיומו בשוויון 59:59. כאן, לאחר שאף קבוצה לא הצליחה לייצר ריצה שתשבור את יריבתה, כבר היה ברור שיהיה צמוד עד הסוף. בדקת הסיום ליאור ליפשיץ העלה את אשקלון מהעונשין ליתרון 5. אוחנון צימק, מארש דייק רק באחת מהקו, ו-ווילסון הוריד למינוס 1 עם שלשה גדולה. ליפשיץ שוב שמר על קור רוח מהקו, אבל מורן רוט הוכיח שגם לו זורם קרח בוורידים וקבע מהקו שוויון 80:80. מרקוס האטן החטיא את זריקת הסיום ושתי הקבוצות הלכו להארכה.

אוריאל מרקו וריקרדו מארש הנהדר העלו את אשקלון ליתרון 85:87. חצי דקה לסיום האטן העלה את אשקלון ליתרון 91:95. ג'ון אלן צימק לרמת גן. חנן קולמן קלע 4 רצופות מהקו, והעניק ניצחון ראשון לאשקלון, 95:99, אחרי שמונה הפסדים רצופים.

קלעו לאשקלון: ריקרדו מארש 35 נקודות, מרקוס האטן 27 (7 אסיסטים), חנן קולמן 10, אוריאל מרקו 9, אור איתן וליאור ליפשיץ 6 כל אחד, מיירון אלן 2, מושון יעקוסי 1.

קלעו לרמת גן: דריל ווילסון 25 נקודות, איציק אוחנון 23 (11 ריבאונדים), מורן רוט 15, ג'יי לואיס 12 (7 ריבאונדים), ג'ון אלן 11, שמוליק ברנר 5, אלישי כדיר ואיתי גרינבוים 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully