וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה, זה הכל?

30.3.2007 / 9:24

מאמן מכבי ת"א הגיע למלחה ללא תכנית משחק ובמו ידיו ריסק את הסיסמה השחוקה לפיה כדי לגבור על מכבי בליגה יש להגיע לשיא

עונה שלמה של מכבי תל אביב התקפלה לתוך תשע השניות האחרונות במלחה. יותם הלפרין העלה את מכבי ליתרון נקודה מהעונשין ואז עשה עבירה על הוראס ג'נקינס, בהוראת הספסל. ג'נקינס הוא קלעי עונשין סביר, ומכבי לא ממש מתעלה כשהכדור האחרון בידיה, אבל אפשר לכבד את ספאחיה על האומץ. ג'נקינס קלע 2, ואז קיבל המאמן הזדמנות לשרטט לחניכיו תרגיל הוצאת חוץ. אחרי שהלפרין קיבל חסימה מדורגת ולא היה פנוי, אופציית המסירה היחידה היתה וויצ'י'ץ'. הוא מצא איכשהו את הלפרין, שהחטיא זריקה קשה.

זה הכל? זה מה שהכין ספאחיה? האכזבה מהמאמן הולכת ומתחדדת ככל שמתקדמת העונה. למלחה הוא הגיע בלי תוכנית משחק. ליאור אליהו, השחקן הטוב ביותר של מכבי לאחרונה, מיעט לשחק. מנגד, הלפרין, שהחזיק את מכבי לבד, כלל לא היה ברוטציה בטופ 16. צמד העב"מים יירטין את פיליקס שוטטו על הפארקט ברבע האחרון, ביצוע התרגילים היה מרושל, ההגנה לא קיימת ומכבי לא עשתה דבר כדי לנצל את בעיית העבירות של אוסטין ופניני.

ספאחיה מרסק במו ידיו את הסיסמה השחוקה לפיה כדי לגבור על מכבי בליגה יש להגיע לשיא. ירושלים היא הקבוצה השנייה השבוע שמנצחת את מכבי למרות מלוא החופן טעויות. שמיר הוריד לספסל את באוורס החם בסוף המחצית השנייה והוציא אותו מהקצב, שיתף את מוריס דקות רבות מדי על חשבון גולמאץ והתעכב בהחזרת אוסטין ברבע האחרון. ירושלים אף שמרה ברכות, אבל בכל זאת ניצחה, גם מפני שהמאמן שלה לפחות ניסה לנהל את המשחק, לדוגמה כשבודד את באוורס על ביינום. ובניגוד לספאחיה הוא חיזק את קבוצתו בשחקן כדורסל אמיתי, ג'נקינס, ולא בסדרן-סנדלר ירטין.

הנקודה המעודדת היחידה מבחינת מכבי לקראת הפיינל-פור היא דווקא המסיבות בסיום. אין כל סיבה לחגוג בטירוף חושים ניצחון ליגה חסר חשיבות על מכבי בינונית כל כך. ירושלים עדיין מכבדת את הצהובים וייראה מהם. האוהדים חוגגים ניצחון על מיתוס, ולא על קבוצה. עליהם להפנים שירושלים לא פחות טובה, ואולי טובה יותר, ממכבי. גניבת משחק של הצהובים בסדרה מול צסק"א נראית כרגע אפשרות סבירה פחות מאליפות ישראל אדומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully