וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: איתי שכטר יחזור לנבחרת הצעירה

לי בוץ

29.3.2007 / 23:04

חלוץ מכבי נתניה לא שיחק בנבחרת מאז ה-0:3 על קפריסין, אבל צפוי לשוב לסגל של גיא לוי, שטס להולנד כדי להתכונן ליריבה ביורו 07


הנבחרת הצעירה של ישראל תתכנס ביום רביעי הקרוב (ה-4 באפריל) ליום אימונים מיוחד, עשרה ימים לפני שתמריא לפולין למצעד החיים, שם מקווים בנבחרת גם למצוא יריבה למשחק אימון.

מאמן הנבחרת גיא לוי אמור לפרסם מחר (שישי) את הסגל לקראת אותו יום אימונים, בו צפוי להיות מוזמן חדש-ישן - חלוץ מכבי נתניה איתי שכטר. שכטר, שכבש העונה שישה שערים בליגה, לא לבש את המדים הלאומיים מאז משחק הידידות בקפרסין לפני כחודשיים (0:3). כזכור, באותו משחק הוחלף החלוץ במהלך המחצית הראשונה, לאחר ששופט המשחק התריע בגיא לוי ששכטר יראה כרטיס אדום אם יישאר במגרש.

בינתיים מה שמטריד את הצוות המקצועי של הנבחרת הצעירה הוא משחק גביע המדינה בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה. נכון לעכשיו עדיין לא ברור באיזה תאריך יתקיים המשחק, כשעל ההתאחדות להתחשב בקבוצות, בערוץ 10 שמשדר את המשחק ובנבחרת הצעירה, מאחר ונשקלה אפשרות לקיים את המפגש ב-15 באפריל, בתאריך בו צריכים חניכיו של גיא לוי להמריא לפולין. מן הראוי לציין כי לירושלים וחיפה לא פחות משמונה נציגים בנבחרת.

אגב, ביום האימונים המיוחד בשבוע הבא ייאלץ לוי להסתדר ללא שחקני הפועל כפ"ס ובני יהודה, שכן קבוצותיהם ייפגשו למשחק גביע המדינה, שהוקדם מהתאריך המקורי.

בתוך כך, השבוע טס לוי להולנד לצפות במשחק של הנבחרת המקומית, מולה תפתח ישראל את אליפות אירופה ב-10 ביוני. המאמן נעזר בשירותיהם של אייל לחמן וחנן אזולאי, שעקבו אחר שתי היריבות הנוספות של ישראל בטורניר, בלגיה ופורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully