וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בחיים לא ראיתי החלטה כזו"

רענן כץ צפה ממיאמי בהפסד של מכבי ת”א במלחה. אחרי שגיבה כל העונה את ספאחיה, על העבירה על ג'נקינס הוא כבר לא יכול היה להבליג

רענן כץ שוב צפה מביתו שבמיאמי בקבוצתו ניגפת במשחק ליגה. אם עד היום התעקש הבעלים לשמור על קו הממלכתי והעניק גיבוי מלא למאמן נוון ספאחיה, אזי שעל השגיאות המקצועיות הפטאליות ברגעי ההכרעה הערב גם הוא כבר לא יכול היה להבליג.

"אני צופה בכדורסל הרבה שנים ובחיים לא ראיתי דבר כזה", אמר כץ לוואלה! ספורט. "אנחנו מובילים בנקודה ועושים פאול מטופש תשע שניות לסיום, ועוד על קלעי עונשין טוב כמו ג'נקינס. אם מחליטים לעשות פאול, לפחות תעשה את זה על שחקן שלא קולע עונשין, כמו שאקיל. ברור לי שזו הייתה הוראה של המאמן, ואני מאוד מאוכזב מההחלטה שלו. שמרנו טוב ברבע האחרון ואם אנחנו לא עושים פאול, יש 75% סיכוי שאנחנו מנצחים. זה לא יכול להיות ואני מתנגד להחלטה הזו, ולא מעניין אותי אם כולם אומרים שזה היה דווקא טוב ובסדר. זו שגיאת ענק. אני מעדיף להפסיד בכל צורה אחרת ולא בצורה כזאת. אני אומר את זה ברור לחלוטין: אני רואה כדורסל מאות שנים ועדיין לא ראיתי החלטה כזאת. אני בהלם ולא מבין את זה".

ומעבר לכך, לכץ היו עוד כמה מסרים להעביר. "המלצתי אישית להמשיך בשנתיים הבאות עם הפיינל פור בליגה, למרות שאין בזה שום הגינות מינימאלית, בתנאי שבמלחה יפסיקו להפריע לקבוצה האורחת. הצבנו תנאי שאם יהיו כאלו שיפריעו, ישתיקו אותם או יעיפו אותם מהאולם. אבנר קופל הבטיח לי שזה מה שיהיה, אבל לאורך כל המשחק שמעתי בטלוויזיה נאצות וקללות איומות ושום דבר לא נעשה. קופל הפר את ההבטחה. בנוסף, בדקות האחרונות נזרק רימון עשן מאחורי הסל ויותם הלפרין היה צריך לקלוע עונשין. אני לא יודע איך הוא ראה את הסל עם כל העשן הזה. היו חייבים לעצור את המשחק, אבל לא עשו את זה. חבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully