וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - הרצליה: משחק ההזדמנות האחרונה

אייל לחמן ושחקניו יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון על קבוצתו המשתפרת של פרדי דוד, תסתום את הגולל על האפשרות לשרוד בליגת העל

נועלת הטבלה הפועל פ"ת מרוחקת 8 נקודות מהקו האדום ועם 24 נקודות שנותרו בקופת ליגת העל עד סוף העונה, כל תוצאה מלבד ניצחון ביתי על מכבי הרצליה (שבת, 18:30) תוריד את הקבוצה לליגה הלאומית. במלאבס יודעים שכבר עכשיו רק נס מארץ הניסים ימנע מהכחולים לשחק בעונה הבאה מול קבוצות כמו עירוני רמת השרון או הפועל רעננה.

בפתח תקוה ניצלו את פגרת הנבחרת כדי לשקם פיזית חלק משחקנים הפצועים. החלוץ מוטי קקון והחלוץ צ'קה גאדיאגה נמצאים בכושר משחק מלא. החלוץ הרואנדי סעיד מקאסי שסבל מקרע בשריר מתאמן באופן מלא, אך ספק אם ישחק בשבת משום שהצוות המקצועי מעוניין להושיבו שבוע נוסף על הספסל, עד החלמתו המלאה.

אוהדי הקבוצה, על אף קריאתם בעבר לפטר את המאמן אייל לחמן ואובדן התקווה שהמועדון יצליח לשרוד בליגת העל, ימלאו בשבת את יציעי האורווה ויקוו לפחות לתצוגת כדורגל ראויה מקבוצתם ולהפסד של הכח עמידר ר"ג בקרב התחתית המקביל מול בני יהודה.

הרכב משוער: רפי כהן; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', הרצל לוי, מהרן אבו ריא; יניב לוזון, עידן סרור, צ'קה גאדיאקה, רמי עמאר, אברימה סילה; שמעון אבו חצירא.

בהרצליה ממשיכים להאמין

מכבי הרצליה תתמודד בשבועיים הקרובים מול שתי יריבותיה העיקריות לקרב ההישרדות – הפועל פתח תקוה בשבת הקרובה והכח עמידר רמת גן בשבת הבאה. אחרי ששחקני הקבוצה חזרו עם עודף מוטיבציה לאימוני הקבוצה השבוע, כשחלקם, עדן בן בסט, דייויד בידוק ואיגור מוסטארליץ', סיימו את האימונים במהלך השבוע מוקדם מהרגיל, בגלל עימותים מיותרים. השניים הראשונים הזמינו את הקבוצה לארוחה, ועונשו של מוסטארליץ' טרם נקבע, כשיתכן והשחקן יקבל קנס לאחר שיעמוד לוועדת משמעת.

בקבוצה רוצים שהשחקנים יתרכזו במשחק, וכל הסגל של המאמן פרדי דוד כשיר ומוכן. ההרכב צפוי להיות זהה לזה שניצח 1:4 את בני יהודה. אגב, בהרצליה יחזיקו אצבעות לאותה בני יהודה, שתשחק מול הכח בשבת. לקבוצה מהשרון מחכה לו"ז משחקים צפוף בשבועות הקרובים, שעשויים לכלול חמישה משחקים בשבועיים, אך הדבר נמנע כשההתאחדות לכדורגל דחתה את מועד גמר גביע הטוטו מול הפועל כפר סבא מה-4 באפריל ל-17.

קשר מכבי הרצליה עומר בוקסנבוים דיבר על חשיבות המשחקים עבור ההרצליינים. "אנחנו מודעים לעובדה כי שני המשחקים הקרובים הם משחקים מאוד קריטיים מבחינתנו", אמר. "אפשר לומר שאלה משחקי העונה של התחתית. אחרי הניצחון בחצי גמר גבי הטוטו אנחנו מרגישים טוב יותר, ואין ספק שגם הניצחון על בני יהודה הוסיף לנו אמונה, ואנחנו נבוא בכל הכח בשבת".

"אנחנו לא רוצים ולא צריכים להסתכל על קבוצות אחרות", המשיך בוקסנבוים. "אם נשחק כמו שצריך זה יהיה תלוי בנו".

הרכב משוער: סקוט היגינס; איתן עזריה, שי מימון, יה יה פטי, ארז אליאב; דהייו דיוויס, מהראן ראדי, כפיר אדרי, עומר בוקסנבאום; איגור מוסטארליץ' (שלומי טולדו), יאניק קאמינן.

עדכון ראשון: 20:26, 29/03/07
עדכון אחרון: 11:27, 30/03/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully