וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-כפ"ס: זכרונות מגביע הטוטו

הקבוצה מהבירה הובסה 3:0 על ידי חניכיו של אוחנה בחצי גמר גביע הטוטו ותרצה לנקום. קבוצת הנוער של בית"ר עשויה לזכות באליפות השבת

לאחר פגרת הנבחרת חוזרת בית"ר ירושלים למשחקי הליגה כשמחר (שבת) בשעה 19:30 תארח את הפועל כפ"ס ושוב תפגוש את הסמל אלי אוחנה. את המפגש האחרון בין הקבוצות ירצו בבית"ר לשכוח, אז הייתה זאת כפ"ס שניצחה בקלות 0:3 בחצי גמר גביע הטוטו וגרמה לארקדי גיאדמק לשלוף הצהרות לא מחמיאות על מצבה של הקבוצה ועל השחקנים.

יוסי מזרחי זכה היום לערוך אימון בסגל מלא בפעם הראשונה השבוע, לאחר ששחקני הנבחרת ודרק בואטנג, שחזר מצמד המשחקים של גאנה, שבו לבית וגן. העובדה שמספר שחקני נבחרת שותפו בשני המשחקים מול אנגליה ואסטוניה גרמה למאמן לחשוב על האפשרות לתת לחלקם מנוחה, אך באימון המסכם שקיימה הבוקר הקבוצה שינה מזרחי את החלטתו וטוטו תמוז, שמעון גרשון, יואב זיו ואריק בנאדו צפויים לפתוח גם מחר בהרכב.

"אני יודע שלא הייתה לנו הכנה ראויה למשחק, אבל אנחנו נמצאים בשלב שבו אנחנו צריכים לבוא מוכנים לכל משחק, גם אם היו לנו רק יומיים להתכונן", אמר יוסי מזרחי לשחקניו באסיפה שקיים לפני האימון, "כל משחק הוא כמו גמר גביע בשבילנו ואני מבקש ממכם לגלות ריכוז מעתה ועד תום העונה".

על פי האימון המסכם אותו קיים הבוקר יוסי מזרחי, לא צפויים שינויים בהרכב לעומת זה שניצח במחזור האחרון את מכבי פ"ת. אריק בנאדו ימשיך לקבל קרדיט בהרכב על חשבון תומר בן יוסף, בקישור ימשיך לפתוח בהרכב גל אלברמן על חשבון הברזילאי ז'וזה רמאליו, שעקב פציעה לא יכלל בסגל של מזרחי. בחוד ימשיכו לשתף פעולה הצמד טוטו תמוז וקלאבר שוונק, שכבש שני שערים בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה.

ברק יצחקי, שגילה יכולת טובה מאוד באימונים במהלך השבוע האחרון, צפוי לקבל דקות משחק וביחד עם עמית בן שושן להוות אופציית חילוף התקפית ראשונה עבור מזרחי.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, שמעון גרשון, אריק בנאדו, יואב זיו, דוד אמסלם, גל אלברמן, דרק בואטנג, מילובאן מירוסביץ', מיכאל זנדברג, טוטו תמוז, קלאבר שוונק

קבוצת הנוער של בית"ר תארח מחר בשעה 11:30 בבית וגן את מכבי הרצליה במשחק שעשוי להעניק לה אליפות היסטורית לאחר כ-25 שנה. ערב המחזור כשנותרו 12 נקודות בלבד בקופה, מוליכים שחקניו של גיא עזורי את הליגה בפער של 8 נקודות לפני השנייה מכבי פ"ת. הקבוצה ממלאבס תצא למשחק חוץ בוולפסון אצל הפועל ת"א ובמידה ולא תנצח ובמקביל בית"ר תרשום ניצחון יוכלו הצהובים מהבירה לחגוג את האליפות כבר השבת. ארקדי גיאדמק, שעודכן במצב צפוי להגיע ולצפות בקבוצת הנוער.

ההתאחדות מצאה פתרון להפועל כפ"ס

סוף טוב, הכל טוב. הפועל כפ"ס תפגוש את בני יהודה למשחק הגביע ביניהן ביום רביעי הקרוב, ה-4 באפריל, אחרי פארסה לא קטנה של ההתאחדות לכדורגל.

ב-10 לאפריל, כלומר ביום שלישי בעוד כשבועיים, אמורה הייתה כפר סבא להתארח בבלומפילד למשחק נגד בני יהודה גביע. הבעיה היא שהכתומים אמורים לשחק יום קודם לכן נגד בית"ר ירושלים במסגרת הליגה, ולכן בהתאחדות חשבו להקדים את המשחק. אז נזכרו שכפר סבא עלתה לגמר גביע הטוטו מול מכבי הרצליה ביום רביעי הקרוב, ולכן חשבו שלא ניתן יהיה להקדים את המשחק. לבסוף מצאו בהתאחדות פתרון - דחיית גמר גביע הטוטו וקיום משחק הגביע. מתי ייערך גמר הטוטו? מתישהו יחליטו.

"זאת הייתה פדיחה נוראית", אמר גורם בהתאחדות לכדורגל. "מצד אחד קובעים הגרלה של גביע המדינה, אבל לא מתייחסים לעובדה שיום קודם אמור להתקיים משחק ליגה".

עכשיו נעבור לכדורגל. הקשר יעוזה אבובקרי ייעדר מהמשחק בשבת נגד בית"ר ירושלים בשל צבירת כרטיסים צהובים. את מקומו בחוליית הקישור צפויים לתפוס לירון זרקו או עידן שום. נראה כי דווקא זרקו יוסט מעמדת הבלם לעמדת הקשר האחורי ואת מקומו בעמדת הבלם יתפוס אלון חלפון.

בקבוצה עדיין לא החליטו האם לממש את האופציה על אבובקרי. נראה כי ההתלבטות קשורה לעובדה שהאפשרות היחידה להשאירו קיימת אם הקבוצה תרכוש את הכרטיס מהקבוצה הגנאית קינג פייסל. ז'וז'ה דוארטה עדיין מבוקש במכבי תל אביב ולא ברור האם בעונה הבאה הוא יישאר בקבוצה.

הקשר בן לוז לא חש בטוב במהלך השבוע, אבל בלי קשר, יתכן שאלי אוחנה יעדיף לפתוח בהרכב עם אבי קנפו. בקבוצה מדגישים כי הם עדיין לא ויתרו על החלום להגיע לאירופה. "אנחנו מרוחקים שבע נקודות בלבד ממכבי נתניה במקום הרביעי. הפועל כפר סבא הוכיחה בעבר שהיא מסוגלת להפתיע, במיוחד במחזורים האחרונים של הליגה".

בנושא אחר, עדיין לא נקבע מועד לפגישה בין ראשי הקבוצה לבין ראשי עירוני חדרה מליגה ב', בנוגע לאפשרות שהאחרונה תהפוך לקבוצת הבית של כפר סבא, בתמורה לטיפוח כשרונות שישרתו את הקבוצה הבוגרת של אלי טביב.

הרכב משוער: אוהד לויטה; עמנואל פאפו, דגלאס דה סילבה, אלון חלפון (לירון זרקו), אלירן דנין; אביחי ידין, בן לוז (אבי קנפו), לירון זרקו (עידן שום), גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully