וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאמס שוב עצרה את פאר

30.3.2007 / 14:35

שחר פאר שוב הצליחה לתת פייט לסרינה וויליאמס בטורניר מיאמי, אבל הפסידה 7:6, 6:1 וסיימה את דרכה המכובדת בחצי הגמר

עם כל הכבוד לשחר פאר וההתקדמות האדירה שעשתה בשנה האחרונה, כנראשה שסרינה וויליאמס עדיין גדולה עלייה, נקווה שמדובר בעניין של זמן עד שגם זה ישתנה. וויליאמס ניצחה הלילה את פאר 6:7, 1:6 בחצי גמר טורניר מיאמי ורשמה ניצחון שלישי על הישראלית ושני השנה.

פאר הצליחה לשמור על משחקוני ההגשה שלה לאורך כל המערכה הראשונה, אבל זה היה בעיקר בזכות הטעויות של יריבתה, שהעבירה הילוך במערכה השניה כדי לגמור את הסיפור מהר. וויליאמס שלטה במשחק ללא עוררין. כשהיא ביצעה יותר מדי טעויות היא הייתה בסכנה, אבל היא פיצתה על כך בכמות ווינרים משמעותית ובהגשות מצויינות עם 7 אייסים לעומת 0 של פאר.

שחר פאר יכולה להתנחם בהישג הטוב ביותר של בקריירה עד היום, שהעשיר אותה ב-125 אלף דולר תוך פחות משבועיים. מי היה מאמין לפני שנה שהיא תגיע למצב כזה כבר עכשיו. וניצחון על סרינה או ז'סטין הנין? נקווה שגם זה יגיע השנה.

מהלך המשחק

פאר פתחה את המשחק עם משחקוני ההגשה ועלתה ל-0:1. וויליאמס הפגינה הגשות משכנעות יותר כדי להשוות, אלא שפאר הגיבה במשחק נהדר מהקו האחורי ועיצבנה מאוד את האמריקאית בדרך ל-1:2. פאר הייתה קרובה לשבירה במשחקון הרביעי, אבל האמריקאית הגיבה על כל טעות שלה באייס. טעויות בלתי מחויבות של פאר במשחקון החמישי הובילו את סרינה לנקודת שבירה, אבל פאר שמרה על קור רוח וגם על משחקון ההגשה עם כמה חבטות יפהפיות מהבייסליין. פאר החלה לגלות סימני עייפות, אבל נהנתה מרצף טעויות בלתי מחויבות של וויליאמס כדי לעלות ל-3:4. שתי השחקניות שמרו על ההגשה גם במשחקונים הבאים והמערכה הגיעה לשובר שיוויון. וויליאמס הובילה 1:4, פאר צימקה ל-4:3 אבל זה היה מאוחר מדי, והאמריקאית ניצחה 4:7 כדי לעלות ל-0:1 במערכות.

פאר הייתה קרובה בנקודה להשגת השבירה הראשונה במשחק בתחילת המערכה השניה. כשזה לא הלך לה, היא החלה לאותת סימני עצבנות מדאיגים ואיפשרה לוויליאמס לעלות במהירות ל-0:3 ו-1:4 בהמשך. במשחקון השישי פאר שוב נשברה בהגשה וכאן למעשה דרכה בטורניר כבר נראתה גמורה ואת המשחקון האחרון היא פשוט נתנה לאמריקאית במתנה.

הנין עלתה ראשונה לגמר

ז'סטין הנין, הטניסאית הבלגית המדורגת 1 בעולם, עלתה הערב (חמישי) לגמר טורניר מיאמי. הנין פגשה בחצי הגמר את אנה צ'אקבטדזה הרוסיה וניצחה בקלות 2:6, 3:6. משחק גמר הנשים במיאמי יתקיים ביום שבת ב-19:00 בערב שעון ישראל.

במשחקי רבע הגמר לגברים, איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי ניצח את חואן איגנסיו צ'לה מארגנטינה 3:6, 5:7. ליוביצ'יץ' יתמודד בחצי הגמר מול גי'זרמו קניאס הארגנטינאי, אימצת רוג'ר פדרר, שניצח את טומי רוברדו הספרדי 6:7, 1:6. חצי הגמר השני יפגיש בין אנדי מארי הבריטי לנובאק דיוקוביץ' הסרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully