וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיע הזמן שקבוצות הכדורגל ייצאו מעבדות"

לי בוץ

29.3.2007 / 20:24

הבעלים של מכבי ת"א לוני הרציקוביץ' שוב תוקף את ההתאחדות לכדורגל, הפעם בהרמת הכוסית של הקבוצה לכבוד פסח

מכבי תל אביב ערכה הערב (חמישי) הרמת כוסית לקראת חג הפסח בשיתוף כל העיתונאים ואנשי התקשורת, יחד עם אנשי הקבוצה והשחקנים. יו"ר אגודת מכבי, אלדד בוקשפן, פתח את האירוע בבקשה, בעיקר מהשחקנים, להוקיע את האלימות מהמגרשים על מנת שניתן יהיה לראות יותר נשים וילדים במגרשי הכדורגל.

"תמשיכו להצליח ותנצחו ביום ראשון", אמר בוקשפן לשחקנים. "זה חשוב, כאחד שחווה את ה-10:0 אני רוצה שנחזיר להם פעם אחת". לאחר דברי הפתיחה של בוקשפן, נשא דברים הבעלים לוני הרציקוביץ' שאמר: "ה-10:0 לא קרה במקרה, לא מנצחים בתוצאה כזאת בלי שיתוף פעולה". הרציקוביץ' הוסיף: "הסמל החשוב של החג זה יציאה מעבדות וחירות ואני עם תפילה קטנה בלב שהחג הזה יסמל יציאה מעבדות של קבוצות הכדורגל בישראל להתאחדות לכדורגל לחירות. חירות משמעותה שאותו גוף שמאחד אותנו ישרת את הקבוצות ולא הקבוצות ישרתו אותו. הגיע הזמן שמקום המדינה ועד היום יגיעו למסקנות האלה, שקיימות בכל העולם. כולי תקווה שנצא מעבדות וחירות בין אנשי המדיה, שלא נהיה עבדים לתחרות המטורפת ולהוצאת העיינים אחד לשני". הרציקוביץ' סיים במפשט לקראת המשחק מול מכבי חיפה: "אני מקווה שבמשחק נתן חירות ליכולת שלנו ונראה מה אנחנו שווים".

לפני הרמת הכוסית התקיים אימון סגור בבלומפילד. המגן השמאלי אורי שטרית ערך אימון מלא כמו גם הפצוע הנוסף של הקבוצה שירן ייני. כפי שזה נראה כרגע, השניים יהיו כשירים למפגש מול מכבי חיפה ביום ראשון בבלומפילד (20:50). נכון לעכשיו, 7,000 כרטיסים נמכרו למשחק. במכבי ת"א מצפים לאיצטדיון מלא ביום ראשון.

מאמן הקבוצה אלי כהן התייחס להגרלת סיבוב ט' בגביע המדינה מול הכח עמידר ר"ג ואמר: "זו הגרלה קשה, אבל היא יכלה גם להיות יותר קשה. נתכונן למשחק בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully