וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-אשדוד: בלי עזרן, אג'יי וצוקול, אבל עם טגה

יואב ויכסלפיש ורומן רוזנבלט

30.3.2007 / 15:01

אחרי דיבורים על אלימות וכתובות נאצה סביב המשחק בנתניה, תשחק אשדוד ללא השוער. בירוק איחר ולא הורשה להתאמן. מרין בספק

סמי אג'יי יצא השבוע באופן חריג למשחקי נבחרת גאנה באירופה, והספיק להיפצע נגד אוסטריה בשבת (1:1), פציעה שמנעה ממנו לשחק לעיני הסקאוטים נגד ברזיל ביום רביעי (1:0). יניב בן ישי יוקפץ בשבת לשער בנתניה לראשונה מאז המחזור הראשון (אז אג'יי היה מורחק).

הפרומואים למשחק עסקו השבוע בעיקר באירועים אלימים סביב המשחק. ניסיון סולחה בין מחנות האוהדים בוטל בגלל המלצת משטרת אשדוד לאוהדיה לא להגיע לנתניה באמצע השבוע.

בצד המקצועי יצטרך המאמן אלון חזן להתמודד עם חסרונם של אג'יי יניב עזרן הפצוע ורחמים צוקול (צהובים). תומר חליבה יחזור להרכב אחרי שהחלים מדלקת ברגל. החלוץ משה בן לולו התגייס השבוע לצה"ל ונעדר אתמול (חמישי) מהאימון, אבל אמור לשחק במקום עזרן.

החלוץ שי הולצמן: "עדיין לא ויתרנו על החלום האירופאי, אבל אין ספק שהפסד עלול לסיים את הסיפור. אנחנו צריכים לתת את הכל כמו בניצחון בסיבוב הקודם".

הרכב משוער: יניב בן ישי: תומר חליבה, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול: יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, אייל אלמושנינו: משה בן לולו, שי הולצמן, עידן שריקי

מרין בספק

מכבי נתניה סיימה היום (שישי) בבוקר את ההכנות לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת הקרובה. באימון אתמול (חמישי) עבר המאמן ראובן עטר בעיקר על הסיומת של שחקני ההתקפה שלו. מחר בבוקר יתקיים האימון הסגור והטקטי לקראת המשחק, בו צפוי עטר לתרגל את ההרכב לשבת, שכנראה לא יהיו בו שינויים משמעותיים. למעשה השינוי היחידי שמסתמן הוא חזרתו של אמיר טגה ל-11, לאחר שנעדר בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה. מי שימצא את עצמו על הספסל הוא תמיר כהן.

אבי סטרול התאמן זה היום השני ברציפות, אך מכיוון שלא התאמן בצורה סדירה כמעט שבועיים, גולן חרמון צפוי לעלות במרכז ההגנה בשבת. למרות זאת, סטרול עשוי למצוא את עצמו בתמונת ההרכב בגלל שבאימון המסכם נפצע לואיס מרין וסבל מכאבים חזקים. מרין יעבור לפני המשחק מחר מבחן כשירות ואם לא יוכל לשחק, סטרול יחליפו.

בסיום האימון תודרכו השחקנים, בעיקר הזרים של הקבוצה לגבי המעבר לשעון קיץ הלילה, זאת כדי לא לפספס בשעה את האימון המסכם. הבין או לא הבין, מי שאיחר היה שי בירוק, שהגיע כרבע שעה אחרי תחילת האימון המסכם ולא הורשה לחבור לשאר השחקנים על ידי עטר.

במהלך רוב השבוע התעסקו גם בנתניה וגם באשדוד בהכל מלבד כדורגל, בשל המתיחות בין מחנות האוהדים של שתי הקבוצות. בנתניה מקוים כי לאור דבריו החריפים של נשיא המועדון והפעולות שנקטה ותנקוט המשטרה לקראת המשחק ימנעו עימותים בין האוהדים.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין (אבי סטרול), גולן חרמון, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, מריוס זנו בונדאה, איתי שכטר; סאמד אבודו אוקוצ'ה, מוסא סאנוגו

עדכון ראשון: 29.3 20:03
עדכון אחרון: 30.3 12:01

אוהדי נתניה יזמו שמירה על אוהדי אשדוד, אבל נדחו

בנתניה יש כאלו שעדיין מנסים למנוע עימות בין מחנות האוהדים. במהלך הימים האחרונים התגבשה יוזמה בקרב מספר אוהדי מכבי נתניה, רובם מפעילי אתר האוהדים "הקופסא", לפיה הם רצו לעלות על אוטובוס האוהדים של אשדוד באזור מכון וינגייט ולהמשיך איתם לתוך העיר ועד לאצטדיון.

מטרת היוזמה הייתה להראות כי ניתן להעביר את המשחק הזה בשלום ולמנוע אלימות או פרובוקציה אחרת מצד אוהדים אחרים של נתניה, שכן אלה יידעו כי באוטובוס נמצאים גם אוהדי הקבוצה שלהם. המגעים לקיום היוזמה התקיימו מול גורמים בהנהלת מ.ס. אשדוד, שלדברי אותם אוהדי נתניה התלהבו ולמעשה רוב הפרטים נסגרו.

אלא שהיום הודיעו נציגי אשדוד כי העניין מבוטל בשל העבודה שמשטרת נתניה לא מוכנה לעצירתו של אוטובוס אוהדי אשדוד ועליית אוהדי נתניה מחשש שהדבר ייצור עימות.

תגובת דוברת משטרת, פאני לב :"למשטרה אין שום קשר לעניין והיא אחראית להבטחת שלום הציבור במשחק עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully