וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנגלים מקדימים תרופה למכה

29.3.2007 / 17:01

בעוד אלימות האוהדים באירופה עלתה מדרגה השנה, באנגליה, שהיא גם ככה המובילה במלחמה בתופעה, מחמירים עונשים ותקנות

המלחמה באלימות האוהדים באנגליה נושאת פירות כבר שנים ארוכות ומהווה מודל לחיקוי ברחבי אירופה, אבל האנגלים לא נחים וכבר חושבים קדימה.

בסוף השבוע יופעלו תקנות חדשות ועונשים כבדים יותר יוטלו על אנשים שיפרו סדר במגרשים. העונש המקסימלי על הפרת סדר ביציע היה עד כה הרחקה ל-3 שנים מהמגרשים, אבל כעת הוא יהפוך ל-5 שנים. בנוסף, סמכויות המשטרה שנמצאת באצטדיונים יורחבו ואם עד עכשיו רק מפקדי משטרה מקומיים יכולים היו לבקש להעלות למשפט אוהדים מתפרעים, אך כעת יוכלו לעשות זאת גם השוטרים במגרשים.

תקנה נוספת היא שאוהדים שיצולמו מתפרעים לפני או אחרי משחקים של קבוצותיהם בחו"ל יועמדו על כך לדין באנגליה. אוהדים בעייתים שרשומים ככאלו שהיציאה למשחקים בחו"ל אסורה עליהם, יצטרכו להפקיד את דרכוניהם 5 ימים לפני משחקים בינלאומיים.

ספסרים עשויים למצוא את עצמם נקנסים ב-5,000 ליש"ט והמשטרה תתחיל גם לבלוש אחרי ספסרות הכרטיסים הנעשית באינטרנט.

ואיך אפשר בלי הקשר הישראלי? ורנון קוקר, הממונה מטעם הממשלה על הסדר בכדורגל, התגאה בהתנהגות אוהדי נבחרתו לאחרונה: "במהלך סוף השבוע האחרון כ-4,500 אוהדים הגיעו לישראל ולא נרשמו כל תקריות או מעצרים. המוניטין של אוהדי אנגליה השתפר פלאים בשנים האחרונות".

קאנו בינתיים לא מאריך את חוזהו

חלוץ פורטסמות, קאנו, מסרב בינתיים להאריך את חוזהו בקבוצה. הניגרי נהנה מעונה נהדרת עד כה, בה כבש 12 שערים וסייע לקבוצתו להישאר הרחק מקרבות התחתית אליה היא רגילה. פומפי הציעה לו הארכת חוזה בעונה אחת, אבל קאנו מסרב בינתיים לחתום ומצפה להצעה עם טווח ארוך יותר.

ואן דר מיידה נגד מויס

קשר אברטון, אנדי ואן דר מיידה, מבקר את מאמנו, דייויד מויס, וטוען כי הוא פיברק את הסיבה לאי הכללתו בסגל הקבוצה למשחק מול ארסנל לפני כחודש. מויס טען אז שההולנדי סובל מפציעה, אבל כעת האחרון משיב אש: "הייתי כשיר. רשמתי 90 דקות במשחק אימון יומיים לפני כן. זכותו של המאמן לא להכליל אותי בסגל, אבל הוא לא צריך לשקר".

* על פי דיווחים באנגליה, ליברפול רוצה להחתים את בילי שארפ, חלוצה המוערך של סקאנת'ורפ מהליגה השלישית באנגליה. רפא בניטז התרשם משארפ, שתג המחיר שלו צפוי לנוע סביב 2 מיליון ליש"ט.

* קשרה האירי של צ'רלטון, אנדי ריד, סיים את העונה בגלל פציעה בירך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully