וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: סכנין פותחת פער בפיסגה

עדי פרג' ויואב ויכסלפיש

31.3.2007 / 16:51

0:1 קטן על אחי נצרת הספיק לחניכים של אלישע לוי לנצח בדרבי המגזר ולהתקרב לעלייה. בני לוד עם 0:4 גדול מול נצרת עילית מעל לקו האדום

משחקי המחזור ה-26 בליגה הלאומית החלו אתמול (שישי) עם שלושה משחקים והסתיימו עם שלושה נוספים בשבת. בני סכנין וקרית שמונה כבר עם רגל וחצי בליגת העל אחרי שהפועל עכו הובסה 5:1 בבית על ידי הפועל חיפה וסכנן ניצחה 0:1 קטן ב"דרבי המגזר" את אחי נצרת. קרית שמונה עצמה סיימה בתיקו ביתי עם עירוני רמת השרון, והגדילה את הפער מעכו לשמונה נקודות. בתחתית העסק בוער כרגיל. הפועל ירושלים דילגה מעל לקו האדום עם ניצחון על יריבתה מהתחתית אשקלון, והורידה אותה למקום ממנו יורדים לארצית. גם נצרת עילית ואחי נצרת באיזור הסכנה, עם 27 נקודות, כמו הפועל ירושלים ורק נקודה אחת מעל לקו האדום.

בני סכנין - אחי נצרת 0:1

יכולת לא מרשימה במיוחד הספיקה לחניכים של אלישע לוי לנצח בבית את אחי נצרת, משער של לירון וילנר (25). עומר סאני היה טוב בסכנין, יצר מצבים טובים לחלוצים וגם השער של וילנר הושג לאחר בישול יפה שלו. נצרת לחצה במחצית השניה אך לא הצליחה להשיג את השוויון. סכנין פותחת פער של 5 נקודות בצמרת ומתקרבת מאוד לליגת העל, נצרת מסתבכת בתחתית.


קרית שמונה - רמת השרון 2:2

לאחר שבוע של פגרת נבחרת, אירחה עירוני קריית שמונה את עירוני רמת השרון למה שעשוי היה להיות משחק המפתח בישורת האחרונה של הליגה. בפועל, ההתפרקות הביתית של עכו ייתרה את המשמעות של המפגש הזה.

שרון גורמזנו (4) וחיים שאבו (45) העלו את האורחים ממרכז הטבלה ליתרון 0:2 מפתיע. רן בן שמעון שוחח על העניין עם חניכיו בהפסקה, ואלו השיבו לו מיד בשער מצמק של איליה יבוריאן בדקה ה-46. ניסיון הקאמבק של הצפונים נפגע עם ההרחקה של יוסי דורה בדקה ה-51, אבל עידן ביטון הרמת שרוני הורחק בדקה ה-63 והשווה את מניין השחקנים. יבוריאן השווה את המשחק בבעיטת עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-64.

שאר המשחקים

הפועל ירושלים - הפועל אשקלון 1:2

העימות הישיר בתחתית היה חם מאוד. ניר נחום העלה את האורחים ליתרון חוץ בדקה ה-14, רק כדי לראות את הירושלמים משווים 3 דקות מאוחר יותר, מרגליו של שי אהרון. תיקו שלישי ברציפות לקבוצתו של מישל דיין? לא ולא. אדיר מעודה הבקיע את שער הניצחון דקה לסיום, והמשיך את השקיעה של אשקלון.

הפועל עכו - הפועל חיפה 5:1

הקבוצה היחידה שאיכשהו איימה עדיין על קרית שמונה וסכנין עלתה ליתרון בדקה ה-12 מול חיפה, שאיבדה מצידה כל עניין בליגה. אלכס לויט היה זה שקבע את ה-0:1. באותם רגעים הייתה קריית שמונה בפיגור 1:0 בבית, וצמצום הפער בטבלה ל-4 נקודות היה אפשרי. אבל צמד של יובל אבידור (19 ו-36) פלוס שערים של סרג' איליי (32), שלומי משה (35) ושי דהאן (79) לא רק הפכו את הקערה, אלא דרכו ושברו אותה.

מספר חברי הנהלה השתתפו השבוע בהלוויתו של עזמי נאסר, ששיחק בקבוצה בשנות ה-80.

הפועל ב"ש - הפועל רעננה 1:0

לפני חודש וחצי שתי הקבוצות היו בתמונת העלייה אבל מאז זרמו הרבה נקודות בליגה, והעלייה ברחה לה. אלירן אוחנה הבקיע את השער היחידי במשחק בדקה ה-70.


בני לוד - נצרת עילית 0:4

ניצחון גדול של בני לוד, שהייתה האחרונה בטבלה עד למשחק הזה, העלה אותה מעל לקו האדום והקפיץ אותה אל מעל לנצרת עילית עד למקום השמיני. עימנואל אוביידה כבש את הראשון כבר אחרי 14 דקות, אחמד סבע (69), בן סלומון (82) ודודי ליאני (92) השלימו את ההצגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully