וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונאדוני וארגונייס משחררים לחץ

29.3.2007 / 11:41

מאמני איטליה וספרד, שעמדו תחת ביקורות נוקבות, יכולים לנוח אחרי הניצחונות על סקוטלנד ואיסלנד בהתאמה. אירופה, היום שאחרי

הרבה לחץ ירד, לעת עתה, מרוברטו דונאדוני ומנבחרת איטליה, אחרי הניצחון אמש (רביעי) 0:2 על סקוטלנד, מצמד של לוקה טוני. הניצחון קירב את אלופת העולם כדי שתי נקודות מהסקוטים כמו גם מצרפת ואוקראינה, שלושתן מוליכות את בית ב'.

בלם הנבחרת, מרקו מטראצי, הפתיע כשאת התודות שלח דווקא לעיתונות האיטלקית. "התקשורת אולי חשבה שהמשחק הזה היה מסוכן, אבל בעתיד נשמח לראות אצלה פחות לחץ בהכנות למשחקים", אמר מטריקס, "היה לנו טוב יותר ללא הביקורות, אבל מצד שני היא הדליקה אותנו. חבל שלתת תשובה לכלי התקשורת זו המוטיבציה הגדולה ביותר שלנו".

גם ג'נארו גאטוסו לא חסך שבטו מהתקשורת: "מאוד רצינו לנצח. התקשורת ממש טבחה במאמן שלנו השבוע ומאוד רצינו להוריד את הלחץ הזה מהגב שלו. הדברים שנאמרו עליו היו מאוד לא הוגנים. הבעיה היא שבאיטליה את המשחקים קודם כל משחקים בעיתונים ורק אחר כך על המגרש".

"נתנו משחק טוב, השגנו תוצאה טובה, כזו שרצינו. לא יכולנו לבקש יותר מזה", אמר דונאדוני עצמו, "תנו לנו לחגוג את הניצחון הזה ולא להסתכל על התוצאות הקודמות".

הייל הילי

אחד מגיבורי ערב המשחקים אתמול היה חלוץ נבחרת צפון אירלנד, דייויד הילי. נבחרתו המפתיעה של לורי סנצ'ז גברה 1:2 על שבדיה, שעד אתמול נהנתה ממאזן מושלם, וחלוץ לידס כבש את צמד השערים. צפון אירלנד להזכירכם, כבר ניצחה בווינדזור פארק גם את ספרד, 2:3. אז כבש הילי שלושער ומאזנו הכולל עד כה במוקדמות עומד על 9 שערים ב-6 משחקים והצפון אירים טיפסו למקום הראשון בבית ו'.

דרך אגב, יום לפני המשחק נדרש מאמן שבדיה, לארס לאגרבק לסוגיית הילי ואמר: "הוא מופיע משום מקום בכל הזדמנות, אבל הוא שחקן איטי והבלמים שלנו אמורים להסתדר איתו". אמורים אה?

אחרי המשחק נכנס לחדר ההלבשה של צפון אירלנד דניס וויז, מאמנו של הילי בלידס, כדי להחמיא לחלוץ. "דיברנו קצת וצחקנו על דייויד", אמר סנצ'ס, ששיחק עם וויז בווימבלדון, "אני חושב שדניס וויז מבין מה היא המשמעות של דייויד הילי עבור צפון אירלנד מבחינתי, אין לי מילים לתאר את דייויד. המספרים שלו בקמפיין הם ההוכחה הטובה ביותר ליכולת שלו. לא ציפינו לזה ממנו".

הילי עצמו ניסה לשמור על קור רוח: "זה היה עוד ערב גדול וארוע מיוחד. איכזבנו את כולם במשחק הראשון שלנו במוקדמות מול איסלנד (הפסד ביתי 3:0), אבל השתפרנו בצורה אדירה מאז". לגבי סיכויי ההעפלה של נבחרתו ליורו אמר החלוץ: "כל עוד אני כובש שערים ואנחנו מנצחים משחקים, מי יודע מה יכול לקרות בשנה הבאה?"

מוריינטס יחמיץ את צ'לסי

ספרד עמלה קשה עד שניצחה 0:1 את איסלנד במאיורקה. שער של אנדרס אינייסטה בדקה ה-80 הכריע את המשחק והחזיר את ספרד לתמונת העלייה מבית ו'. מעבר ל-3 הנקודות והבשורות הטובות, המכה הגיעה מכיוונו של חלוץ ולנסיה, פרדננו מוריינטס, שפרק את כתפו וייעדר כחודש. משמעות הדבר היא שמוריינטס ככל הנראה יחמיץ את צמד המשחקים של קבוצתו מול צ'לסי ברבע גמר ליגת האלופות.

אחרי לא מעט ביקורות שספגה נבחרתו של לואיס ארגונייס, עוד בקמפיין מוקדמות המונדיאל לפני שנתיים ושלוש, הבוקר כבר מצאו לנכון העיתונים גם להחמיא. "אתם חייבים לאהוב את הנבחרת הזו", כתב ה"אס", "ספרד נלחמה בפאלמה ונראתה אחוזת תזזית".

הספרדים השלימו 6 נקודות ב-4 ימים, אחרי שביום שבת ניצחו 1:2 את דנמרק וארגונייס טען שגם במשחק המותח מול איסלנד לא איבד את האמונה: "לרגע לא הפסקתי להאמין שהשער שלנו יגיע. איסלנד סגרה את המשחק עם 10 שחקנים בחצי שלה, אבל למרות שנראנו עצבניים וחסרי סבלנות ברגעים מהמשחק, ידעתי שנכבוש".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

לב: "הלחץ רודף אותי בחלומות" (עוזי דן, הארץ)

יואכים לב, מאמן נבחרת גרמניה, פנה לעזרה פסיכולוגית במהלך מונדיאל 2006 כשהיה רק עוזר המאמן. בראיון שיתפרסם הבוקר בעיתון "די צייט" מספר לב כי התייעץ עם פסיכולוג שלוש פעמים בשבוע, וגם כיום ממשיך להעזר בשירותיו לעתים.

"הלחץ בגביע העולם היה בלתי נסבל", מתוודה לב, "והוא עדיין רודף אותי בחלומות. רגע אחרי שניצחנו משחק והשתררה שמחה, התחיל להיבנות לחץ לקראת ההמשך. כבר באוטובוס כבר התחלנו לחשוב על המשחק הבא".

רוזיצקי נקנס ב-25 אלף יורו

בעקבות פרשת נערות הליווי, שנחשפה לאחר הפסדה של צ'כיה לגרמניה בסוף השבוע (2:1) נקנסו 5 משחקני הנבחרת הצ'כית ב-25 אלף יורו כל אחד. כזכור, עיתונאית צ'כית חשפה כי השחקנים הזמינו מספר נערות ליווי כחלק מחגיגות היום הולדת שערכו במלון לשחקן הנבחרת, תומאס אויפאלושי. חמשת הנקנסים הם: אויפאלושי, תומאס רוזיצקי, יאן פולאק, מארק צ'ך ומרטין ייראנק.

סטויצ'קוב מקבל גיבוי

אחת המאוכזבות הגדולות מאתמול היא נבחרת בולגריה. בעוד רומניה הביסה את לוקסמבורג והולנד ניצחה בחוץ את סלובניה, הבולגרים נשארו מאחור עם תיקו מאופס מול אלבניה בסופיה. הקהל בבירה קרא להתפטרותו של המאמן חריסטו סטויצ'קוב, אבל הוא מקבל בינתיים גיבוי מראשי ההתאחדות.

"לאוהדים יש זכות לקרוא להתפטרותו של חריסטו, אבל החלטה כזו לא עומדת על הפרק", אמר סגן נשיא ההתאחדות וחברו לשעבר של סטויצ'קוב לנבחרת, יורדן לצ'קוב, "מי שהיה על המגרש זה השחקנים ולא המאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully