וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל היהודים ערמומיים"

29.3.2007 / 10:50

מייקל ריי ריצ'רדסון הושעה מה-CBA בגלל הערות אנטישמיות: "תהיו בת"א ותבינו שיש להם מה להסתיר". פציעת נוביצקי מסתמנת כקלה

מייקל ריי ריצ'רדסון, בעל עבר מפואר ב-NBA, עבר יותר מפואר של עישון סמים ועבר קטן ופחות מפואר בהפועל רמת גן בשנות ה-80, חוזר לכותרות, הפעם בעקבות הערות אנטישמיות. ריצ'רדסון בן ה-52 מאמן את קבוצת האלבאני פטרונס מליגת ה-CBA, אותה הוביל לסדרת האליפות.

אבל הוא לא ידריך את הקבוצה בסדרה הזו. ריצ'רדסון הושעה על ידי הנהלת הליגה, בעקבות הערות אנטישמיות. לאחר שהוצע לו חוזה חדש ממנכ"ל הקבוצה, אמר ריצ'רדסון: "יש לי עו"ד יהודי. אני יודע לנהל מו"מ, יש לי עו"ד יהודי מעולה".

כשנשאל ריצ'רדסון לפשר ההתבטאות והאם הוא לא מרמז על הסטריאוטיפ של היהודי החלקלק והערמומי, אמר ריצ'רדסון: "זה באמת ככה. כל היהודים ערמומיים (המילה המקורית - crafty). הייתם פעם בנמל התעופה בת"א? ראיתם איך הם בודקים כל דבר? זה בגלל שהם שיש להם מה להסתיר. שונאים אותם בכל העולם, ויש לזה סיבה: הם ערמומיים. תראו את כל העסקים המצליחים בעולם, הם מנוהלים על ידי יהודים".

"יש להם הרבה כוח בעולם הזה, אתה מבין למה אני מתכוון?", המשיך. "אני חושב שזה מעולה, אני לא חושב שיש משהו לא בסדר עם זה. אני לא יורד עליהם, אבל הם עם ערמומי ביותר".

לפני שרצים לקרוא לבחור אנטישמי, אפשר אולי לשקול את האופציה שהוא סתם אהבל. בראיון ישן שלו הוא אמר על קבוצתו המידרדרת: "הספינה שוקעת", וכשנשאל עד לאן היא יכולה לשקוע, ענה: "השמיים הם הגבול".

ריצ'רדסון הסתבך גם עם אוהדים של קבוצתו ואמר להם "shut the fuck up" במהלך ואחרי משחק, כולל הערה הומוסקסואלית לאחד מהם. צפו להתנצלות ארוכה, ועוד אחת, ועוד אחת. למי שלא מכיר, שחקן העבר היה בעל פוטנציאל גדול. הוא בילה קריירת NBA קצרה יחסית (שמונה שנים) בניו יורק ניקס ובניו ג'רזי נטס. במהלך מפתיע הובא לישראל בסוף שנות ה-80, כדי לשחק בהפועל רמת גן, אבל אחרי שהות קצרה עזב לאירופה בלי לשחק פה דקה. לאחר מכן הצעיד את וירטוס בולוניה לזכיה בגביע המחזיקות ושיחק גם בקרואטיה, בזאדאר ובספליט.

"אני רוצה לשחק"

ג'מאל קרופורד, הגארד של ניו יורק ניקס, חושב לחזור עוד לפני הפלייאוף (ולהמשיך לשחק אם הקבוצה תעפיל). קרופורד עבר ניתוח בקרסולו, ונשאל האם יחזור לפלייאוף. "אני חושב שלמעשה אשוב מוקדם יותר. קשה לי לראות משחק מהצד, אני רוצה לשחק".

ומפציעה לפציעה: דירק נוביצקי נפצע בקרסולו במשחק הניצחון של דאלאס על מילווקי, 103:105. לאחר דיאגנוזה ראשונית מסתמן כי הפציעה אינה רצינית, אם כי טרם ברור כמה זמן, אם בכלל, יחמיץ השחקן.

חדשות נוספות:

* פיל ג'קסון ביטל את יום החופש שהיה מיועד לשחקני לוס אנג'לס לייקרס, בעקבות ההפסד 88:86 לממפיס. "הבהרתי לשחקנים שזה ממש לא או.קיי. מצידי. אסור לנו להפסיד כל כך הרבה לקבוצות במאזן שלילי", אמר ג'קסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully