וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר פביאן לא עוזב את מכבי פתח תקוה

29.3.2007 / 11:32

לעוזר מאמן מכבי פ"ת היו הצעות אימון מהליגה הארצית, אבל בקבוצה טוענים כי הוא כלל לא חשב ברצינות לעזוב. סרסור וסופו ייעדרו בשבת

עוזר מאמן מכבי פתח תקוה, עופר פביאן, לא יעזוב את הקבוצה. פביאן, שהוזכר כמועמד לאימון ראשי במספר קבוצות מהליגה הארצית, שוחח הבוקר עם יו"ר הקבוצה, שינו זוארץ, ואמר לו כי הוא אינו מעוניין לעזוב לשום קבוצה אחרת.

פביאן מוערך מאוד בקרב חברי הנהלת הקבוצה. גם המאמן, גיא לוזון, נחשב לאחד האנשים הקרובים אליו. גורמים בקבוצה אמרו הבוקר כי פביאן אכן קיבל הצעות, אבל הסיכויים למעברו לקבוצה אחרת היו נמוכים. בשעות הקרובות תוציא על כך ההנהלה הודעה מסודרת, בשמו של פביאן.

למאמן גיא לוזון כאב ראש לא קטן בנוגע להרכב הקבוצה שתצא למשחק חוץ קשה בבלומפילד, מול הפועל תל אביב. החלוצים רוביל סרסור (צהובים) ופטריק סופו (פצוע) ייעדרו בוודאות מסגל הקבוצה. עומר גולן יפתח בחוד ההתקפה בכל מקרה. נראה כי החלוץ דובב גבאי יפתח לצדו.

בקבוצה מביעים שביעות רצון מהיכולת שמציג הבלם הצעיר, ניצן דמארי, שצפוי לקבל אשראי רחב ממאמנו. "עד שמרסיו ג'ובאניני עזב, אף אחד לא ספר אותו והוא שיחק בנוער", אמר גורם במועדון. "כנראה שהעזיבה של ג'ובאניני היטיבה עם הקבוצה, ולא רק מבחינה חברתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully