וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מול בית"ר בגביע

29.3.2007 / 13:01

השתיים ייפגשו בקרית אליעזר כבר בסיבוב ט'. זנדברג: "המטרה - להשיג תוצאות דומות לאלו מהמשחקים האחרונים מולם". בוקולי: "אני אופטימי"

מכבי חיפה מול בית"ר ירושלים, זהו המשחק המרכזי שזימנה הגרלת סיבוב ט' בגביע המדינה, שהתקיימה היום (חמישי) במשרדי ההתאחדות לכדורגל. הירוקים יארחו בקרית אליעזר במפעל שהוא כנראה דרכם היחידה לשחק במפעל אירופאי גם בעונה הבאה.

בסיבוב זה נכנסו למעגל המשחקים כל קבוצות ליגת העל והלאומית, 7 קבוצות הליגה הארצית שעברו את השלב הקודם וקבוצה אחת מליגה א' בני ג'דידה. המשחקים יתקיימו ביום שלישי ה-10 באפריל.

יום לפני כן ייערך משחק הליגה בין בני יהודה לבית"ר ירושלים ולכן המשחק המרכזי נדחה ל-18 באפריל. משחקה של בני יהודה מול הפועל כפר סבא יתקיים כבר ביום רביעי הקרוב.

משחקי סיבוב ט':

מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

הפועל עכו - מכבי הרצליה

מכבי ת"א - הכח עמידר ר"ג

הפועל פ"ת - הפועל הרצליה

בני יהודה - הפועל כפר סבא

מכבי השקמה רמת חן - בני ג'דידה

עירוני רמה"ש - מכבי פ"ת

מ.ס אשדוד - עירוני קרית אתא

הפועל אשקלון - הפועל באר שבע

בני לוד - אחי נצרת

הפועל רמת גן - הפועל רעננה

הפועל ת"א - הפועל ירושלים

מכבי נתניה - בני סכנין

הפועל חיפה - מכבי באר שבע

הפועל נצרת עילית - הפועל קרית שמונה

בית"ר/שמשון ת"א - הפועל מרמורק

בוקולי: "אני אופטימי" (רומן רוזנבלט ואסף שקד, מערכת וואלה!)

רועי דניאל, דובר מכבי חיפה, אחר לאחר ההגרלה: "כמובן שאם יכולנו לבחור זו לא הייתה הבחירה הטבעית שלנו, אבל זה הגביע". על תזכורת שני משחקיה האחרונים של חיפה מול בית"ר העונה (הפסדי 4:1 ו-3:0) אמר דניאל: "אני רוצה להזכיר שבמשחק האחרון היו טעויות שיפוט קשות. מכבי חיפה הוכיחה את עצמה השנה גם נגד יותר חזקות מבית"ר ירושלים".

גוסטבו בוקולי נשמע בטוח: "יש לנו מטרה בגביע וזה יהיה משחק מעניין. לא חשבנו שיהיה לנו קל העונה, לא משנה נגד מי נשחק". על התבוסות האחרונות לבית"ר, אמר הברזילאי: "זה משחק אחר ואנחנו גם מגיעים במצב טוב יותר. אנחנו נותנים הכל בכל משחק ואני אופטימי".

מיכאל זנדברג אמר: "זו בטח לא הגרלה נוחה, אבל מצד שני בגביע היה הגיוני שמתישהו נצטרך לפגוש את חיפה, אז לא משנה אם קיבלנו אותם עכשיו, בשמינית הגמר או בגמר. אני יודע שלהם זה מפעל חושב אחרי שלמעשה נגמרה להם הליגה, אבל גם לנו הגביע מאוד חשוב כי אנחנו שואפים לזכות בו בנוסף לזכייה באליפות. כמובן שהעובדה שאנחנו משחקים בחוץ מקשה עלינו, אבל זה לא הזמן לתירוצים והמטרה שלנו תהיה ברורה, להשיג את התוצאה שהשגנו במשחקים הקודמים מולם".

יוסי מזרחי, מאמן בית"ר: "אם זכרוני לא מטעה אותי, בית"ר צהלו לפני שנה, כשהם קיבלו את הכח בבית, אבל עפו בסיבוב הראשון. בגביע אם אתה רוצה לזכות אתה צריך לעבור משוכות קלות וקשות. כמו שההגרלה קשה לנו היא קשה מאוד גם למכבי חיפה. אני בטוח שאף אחת מהקבוצות לא רצתה לקבל את השנייה, אבל זה היופי בגביע, שאתה לא יודע מול מי תשחק ואיפה".

דמאיו: "לפחות אנחנו מארחים" (רענן ברנובסקי, מערכת וואלה!)

בקרב על טהרת ליגת העל תארח בני יהודה את הפועל כפ"ס. אנשי שתי הקבוצות קיבלו את ההגרלה ברגשות מעורבים. משה דמאיו, מבעלי הזהובים, אמר: "בגביע לא בוחרים את הקבוצות שאתה משחק נגדן, אבל לפחות אנחנו מארחים. אם כל אחת מהקבוצות תנצח זו לא תהיה הפתעה".

אלי טביב, בעלי הפועל כפ"ס: "משחק לא קל, בחוץ, אבל אני מאמין שיש לנו קבוצה טובה ושנוכל לעלות שלב. רצינו קבוצה מליגה נמוכה יותר, אבל אנחנו משלימים עם ההגרלה".

אריאל שיימן, בעלי מכבי הרצליה שתפגוש את הפועל עכו, אמר: "ההגרלה לא קלה. הפועל עכו קבוצה נהדרת, אבל זה מזכיר לי את מה שהיה לפני שנתיים. אז המשחק הראשון שלנו היה בעכו והגענו עד לגמר באותה עונה".

אורי מלמיליאן, מאמן הכח, שתנסה להפתיע את מכבי ת"א: "כרגע אני בכלל לא חושב על הגביע. אותי מעניינת רק בני יהודה בשבת וקרבות התחתית. אני אתחיל לחשוב על מכבי רק יומיים לפני המשחק"

עטר: "נשחק מול הקבוצה הטובה בלאומית" (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

אחד המשחקים המסקרנים ייערך בקופסה של מכבי נתניה, שם תארח הקבוצה המקומית את מוליכת הליגה הלאומית, בני סכנין. חמודי בריק, מגן בני סכנין, ששיחק בשתי העונות הקודמות בנתניה, אמר: "מדובר בהגרלה קשה, אבל אפשרי מבחינתו לעבור. אנחנו עם רגל וחצי מליגת העל ואני מקווה שנוכל לעשות גם משהו בגביע. יהיה משחק מאוד מעניין בגלל שיבוא הרבה קהל של סכנין והרבה קהל של נתניה".

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר התייחס להגרלה: "נשחק נגד הקבוצה הכי טובה בליגה הלאומית ואנחנו לא מקלים בה ראש. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק וחלק מהמטרות שלנו העונה הם להצליח גם בגביע המדינה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully