וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "כנראה שאני לא מספיק טוב לנבחרת"

לי בוץ

29.3.2007 / 17:51

חלוץ הפועל ת"א היה מאוכזב מאוד מאי הכללתו בסגל למשחק מול אסטוניה. אבוקסיס ויוליץ' יהיו כשירים למשחק מול מכבי פ"ת, פאאס ודגו נטשו את האימון

הפועל ת"א ערכה הערב (חמישי) אימון בסגל מלא לראשונה מזה שבוע וחצי. חמשת שחקני הנבחרת: דני בונדר, יגאל אנטבי, שביט אלימלך, סלים טועמה ואליניב ברדה ערכו אימון מלא מאחר ומלבד טועמה, ששיחק כ-7 דקות, השאר לא נכללו בסגל למשחק אמש. לעומתם, הנציג השישי בנבחרת, וואליד באדיר, לא התאמן אחרי ששיחק 180 דקות מלאות מול אנגליה ואסטוניה.

הקפטן, יוסי אבוקסיס, שערך אתמול אימון חלקי בלבד, ערך הערב אימון מלא וככל הנראה יהיה כשיר למשחק מול מכבי פ"ת ביום שבת. גם איבן יוליץ', שנטש את האימון לפני יומיים בעקבות פציעה בקרסול, ערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק.

פצועים טריים הם חאבייר פאאס, שמתח הערב שריר במהלך האימון, וברוך דגו, שסובל מכאבים בכף הרגל. השניים נטשו את האימון, אך יחמיצו את המשחק בשבת בכל מקרה בעקבות צהובים. הארגנטינאי עשוי להיעדר מספר ימים בעקבות הפציעה, בעוד שדגו, שקיבל זריקה במקום צפוי לחזור לאימונים כבר ביום ראשון.

מנואל ניירה, שקיבל אתמול בשורות טובות לאחר שהתברר שהוא החלים משני השברים בקרסול ויוכל לשוב לאימונים בעוד שבועיים, נראה מחוייך למדי במהלך האימון. ניירה השתעשע מעט עם הכדור, בעט לשער וניתן לראות כי הוא להוט לחזור למגרשים.

לפני האימון ערך ניר לוין אסיפה לשחקניו בה דיבר בעיקר על הטעויות שנעשו במשחק מול מכבי חיפה וביקש מהשחקנים להתייחס ברצינות לאימון הערב ולאימון מחר מאחר ומדובר בשני האימונים היחידים בהם מתאמנת הקבוצה בסגל מלא בשבוע וחצי האחרונים. בסיום האימון נערכה הרמת כוסית בהשתתפות חברי ההנהלה שברכו את השחקנים.

ברדה: "אהיה בהפועל גם בעונה הבאה"

יניב קובוביץ', ממערכת "הארץ", פירסם הבוקר כי אליניב ברדה מצא אתמול (רביעי) זמן במהלך המחצית של משחק הנבחרת מול אסטוניה, לשוחח עם סוכן השחקנים דייויד אבו. ברדה כבר הביע את רצונו לשחק בעונה הבאה בחו"ל, ואבו ינסה לעזור לו למצוא קבוצה באנגליה או בספרד. ברדה אמור לחתום בקרוב לשנתיים נוספות בהפועל ת"א, אבל עם סעיף יציאה לחו"ל.

היום התייחס ברדה לנושא: "כל שחקן רוצה לצאת לאירופה וגם אני, אבל כרגע אני יכול להגיד שאני אהיה בהפועל גם בעונה הבאה. אין לי שום דבר לחדש. טוב לי פה, אני אוהב את האוהדים, את ההנהלה ואת המועדון".

ברדה, שהיה אתמול מאוכזב מהעובדה שלא נכלל בסגל של קשטן למשחק מול אסטוניה, אמר הערב: "בנבחרת מי שטוב משחק וכנראה שאני לא מספיק טוב".

על החזרה לקבוצה ולמאבקי הליגה אמר החלוץ: "הפגרה באה לנו בזמן טוב, אחרי ההפסד מול מכבי חיפה. למרות שנחסר בשבת 4 שחקנים (דגו ופאאס מוצהבים, דה ברונו ודואני מורחקים), יש לנו סגל מספיק טוב כדי להתגבר על זה. אני לא חושב שזה משנה אם אנחנו משחקים לפני או אחרי בית"ר, אין לזה משמעות. אנחנו קבוצה מקצוענית ומסתכלים רק על עצמנו. הפסדנו העונה למכבי פ"ת בבלומפילד, עכשיו צריך לנצח".

ברדה התייחס גם להגרלת הגביע, שהועידה להפועל ת"א את הפועל ירושלים בבלומפילד: "אנחנו מתעסקים רק במשחק מול פ"ת בשבת ויש לנו מספיק מטרות בליגה. לגביע חוקים משלו. הפועל ירושלים בתקופה טובה עכשיו ואנחו לא צריכים להקל ראש בהגרלה".

על לוח המשחקים הצפוך הצפוי בגלל משחקי הגביע אמר: "יש לנו יתרון בעניין הזה כי בתחילת העונה שיחקנו 3 משחקים בשבוע ואנחנו די רגילים לזה" .

עדכון ראשון: 29.3 10:03
עדכון אחרון: 29.3 17:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully