וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה שוב אושפז

29.3.2007 / 9:06

שחקן העבר נלקח לבית חולים בבואנוס איירס, בגלל "סיבות שאינן קשורות לסמים, אלא לאכילת יתר, צריכת אלכוהול ועישון מוגזם"

דייגו מראדונה, אחד מגדולי השחקנים בהיסטוריה, ממשיך ברכבת ההרים האופפת את חייו. מראדונה חש ברע אור ליום חמישי, והובהל לבית חולים. בהצהרה שנמסרה מבית החולים בבואנוס איירס נמסר: "האשפוז אינו קשור בשום צורה שהיא להתמכרות לסמים".

ד"ר אלפרדו קאהה, רופאו של מראדונה, אמר כי הסיבות הן תזונה לא נכונה, אלכוהול ועישון מוגזם. שחקן העבר בן ה-46 צפוי להישאר תחת השגחה לפחות לעוד מספר ימים. מראדונה העלה שוב את משקלו, לאחר שלפני שנתיים עבר ניתוח לקיצור קיבה, שלאחריו ירד 30 ק"ג. דוקטור קאהה אמר כבר לפני מספר ימים, כי הוא מודאג ממצב בריאותו של לקוחו בשל אורח החיים הפרוע שלו.

אל תצפו לאובייקטיביות. הבמאי מודה בהערצה (עוזי דן, הארץ)

מחר (שישי) ייצא לאקרנים באיטליה סרט על חייו של דייגו מראדונה, המעורר עניין רב באיטליה ובארגנטינה.

הסרט "Maradona, la mano de Dios" (מראדונה, יד האלוהים) של הבמאי מרקו ריסי, מורכב מפלאשבקים שחווה כביכול הכדורגלן האגדי כששכב בבית החולים מתאושש מהתקפת הלב ב-1999, עקב שימוש יתר בקוקאין.

שם הסרט כמובן מכוון לשער ביד נגד אנגליה ברבע גמר גביע העולם 1986. תמונת השער הזה מופיעה על הפוסטר המקדם את הסרט בו המלה דיוס נכתבה כך: D10s. הסרט לא אובייקטיבי, לא מבקר את מראדונה וריסי כלל לא מסתיר את הערצתו.

"מראדונה הוא הגדול מכולם שהעניק חדווה למשחק ואני מעריץ גם את האישיות שלו. הוא תמיד אומר מה שהוא חושב. נכון שהוא הסניף קוקאין, אבל לפחות הוא לא עשה זאת כשהוא נושאבמשרה ממשלתית", רמז ריסי לשמועות האחרונות על שימוש בקוקאין בקרב כמה פוליטיקאים איטלקיים.

ריסי סיפר כי פגש את מראדונה רק פעם אחת, בקיץ 2005. "פטפטנו כמה שעות, לא הזכרתי את הסרט ואז ביקשתי ממנו לבוא לזירת הצילומים. בסופו של דבר הוא לא הגיע". את מראדונה מגלם בסרט השחקן מארקו ליאונרדי, כדורגלן עבר ומי ששיחק בסרט המקסיקני "כמו מים לשוקולד". השחקנית הארגנטינית, ג'ולייטה דיאז, מגלמת את קלאודיה גרושתו של מראדונה. ריסי אומר שהסרט מתמקד בעליות ובמורדות בחייו של מראדונה ובקונפליקט בין "אדם גדול ומיוחד מצד אחד ואדם שלא הצליח לנהל חיי יום יום מצד שני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully