וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איזו קבוצה היא יריבה קלה בשבילנו העונה?"

נוון ספאחיה מתכונן לביקור ראשון במלחה, במשחק בין מכבי להפועל ירושלים שישודר בחינם לכל הצופים. דרור חג'ג' לא יהיה כשיר

רגע לפני שמכבי תל אביב אורזת את המצות והקניידלעך לקראת ליל הסדר הצפוי לה במוסקבה, ממתין לה מבחן מקצועי ומנטאלי מול הפועל ירושלים במלחה הרותח (חמישי, 20:50). דרור חג'ג', שסובל מקרע בשריר התאומים, אינו כשיר ולא צפוי לעמוד לרשותו של דן שמיר. חג'ג' ביקש לשחק, אולם הצוות המקצועי לא יקבל החלטה סופית עד מועד פתיחת המשחק. ארקדי גאידמק יגיע לאולם, ובהנהלה ביקשו מהאוהדים לא לשרוק לו בוז. המשחק ישודר בחינם ב-HOT וב-YES יועבר בתשלום.

מעבר לעובדה שהפסד ליגה נוסף יקרב את הירושלמים מרחק נקודה אחת בלבד מהצהובים, במכבי יודעים כי ניצחון יזרים מעט חמצן למערכת החנוקה ויקנה שקט תעשייתי חשוב לקראת הסדרה הקשה מול צסק"א מוסקבה ברבע גמר היורוליג. על היוקרה והכבוד המונחים על הכף אין צורך להרחיב; "נעשה הכל כדי לנצח", אמר היו"ר שמעון מזרחי לוואלה! ספורט.

באימון המסכם שערכה הערב מכבי באולם "מטרווסט" ברעננה לקחו חלק כל שחקני הקבוצה. וויל ביינום, ששב אתמול לארץ לאחר ששהה בעשרת הימים האחרונים לצד אביו החולה בארה"ב, ערך אימון מלא. "יש לי עוד עבודה לעשות, אבל אני מרגיש טוב", אמר ביינום. "אני מודה למכבי שהרשו לי לנסוע, יש מקומות שבהם לא היו מאפשרים לי לעשות את זה. מחר יהיה משחק גדול. אנחנו צריכים את המשחק הזה לקראת צסק"א, זה יכין אותנו להמשך. זה הזמן שלנו להראות למה אנחנו מסוגלים".

עבור מאמן הקבוצה נוון ספאחיה מדובר בביקור ראשון, ואולי אחרון, באולם הירושלמי הלוהט. "ברור שהמשחק מול ירושלים הוא משחק מיוחד. לשחק נגד הפועל זה לא עוד משחק, אבל התכוננו כרגיל", סיפר הקרואטי. "מכבי אף פעם לא באה כאנדרדוג, למרות שראיתי משחקים שלהם וזה לא מגרש קל ליריבות. בכל מקרה, זו לא הפעם הראשונה שאני מגיע למקום עם אווירה כזאת. אני שמח שנגיע לרוסיה אחרי יריבה קשה. השאלה היא איזו קבוצה היא יריבה קלה עבורנו השנה", הוסיף בחיוך.

"זה משחק טעון בין שתי קבוצות שהן אולי הטובות בארץ, אבל חוץ מזה מדובר במשחק רגיל על שתי נקודות", שמר יותם הלפרין על הקו הממלכתי. "השחקנים רוצים לקחת את הנקודות ולא חושבים על להוכיח שום דבר אחר. חשוב לצאת ממלחה עם ניצחון לקראת השבוע הבא. צפויים לנו שלושה משחקים שהם אולי הקשים ביותר שיהיו לנו העונה. בטוח שיהיה מעניין".

עדכון ראשון: 28.3 22:02
עדכון אחרון: 29.3 10:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully