וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מתכוננת למלחמה

לי בוץ

28.3.2007 / 16:31

אומנם נמני יחזור להרכב מול מכבי חיפה, אבל שבחון יודע: "יהיה משחק קשה". ויקי פרץ: "אנו בישורת האחרונה, כל משחק הוא גמר גביע"

"כל מפגש בין מכבי ת"א למכבי חיפה הוא מעניין", כך הסביר היום (רביעי) קשר מכבי ת"א יוסי שבחון לפני אימון הערב של הקבוצה. "יהיה משחק מעולה וקשה, ואנחנו מתכוננים בהתאם. תהיה אווירה טובה בבלומפילד ביום ראשון, ולכן אני בטוח שכל מי שאוהב כדורגל יהנה. זה משחק מחייב עבורנו. כל נצחון שלנו הוא חשוב עד סוף העונה. נמשיך בקו הזה של עבודה קשה וניאבק עד הסוף".

מכבי ממשיכה להתכונן למפגש מול האלופה היוצאת ביום ראשון בבלומפילד, והצהובים מקווים להמשיך את המומנטום ולקבוע משחק 21 ללא הפסד. "אנחנו במומנטום טוב ומקווים להמשיך אותו ביום ראשון", אמר עוזר המאמן ויקי פרץ. "כולם מכירים את מכבי חיפה ואנחנו יודעים למה היא מסוגלת. אנחנו באים מוכנים ומכבדים מאוד את מכבי חיפה. אנחנו בישורת האחרונה וכל משחק הוא כמו גמר גביע, כך אנחנו מתייחסים גם למשחק הזה".

הצהובים יחסרו במשחק את בלם הקבוצה, אבי יחיאל, שירצה עונש הרחקה בעקבות תשעה כרטיסים צהובים. מי שאמור למלא את מקומו של יחיאל במרכז ההגנה הוא מושיקו מישאלוב, שחוזר להרכב אחרי שריצה בעצמו עונש הרחקה של צהובים לפני הפגרה.

"בשני משחקי הליגה מול חיפה העונה יצאנו בתיקו וביום ראשון אנחנו מקווים לנצח", אמר מישאלוב. "אנחנו עובדים קשה באימונים. אני לא יודע אם פגרת הנבחרת השפיעה עלינו, היו לנו כמה ימי חופש וחזרנו להתאמן טוב ביום ראשון כך שאנחנו מגיעים בפוקוס למשחק".

שחקן נוסף שצפוי לחזור להרכב ביום ראשון הוא אבי נמני, שיחזור ל-11 לאחר שנעדר מהמשחק מול מ.ס. אשדוד בעקבות כרטיסים צהובים. במכבי מצפים לאצטדיון מלא ביום ראשון, כשהרוב אמור להיות צבוע בצהוב, ומקווים שלא לאכזב את הקהל הביתי. הבעלים לוני הרציקוביץ' הבהיר: "אנחנו מגיעים עם רצון להישאר במקום שאנחנו נמצאים בו. כל משחק הוא גמר גביע עבורנו, יש לחיפה שחקנים מצויינים ויהיה מאבק מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully