וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "אלה לא האוהדים האמיתיים שלנו"

רומן רוזנבלט

28.3.2007 / 15:30

הבעלים של מכבי נתניה יוצא נגד האוהדים שמאיימים באלימות על אוהדי אשדוד: "אם יש בינינו אוהדים אלימים, אז לא נכון אפילו לחלום על אירופה"

בעקבות ההתחממות בגזרת אוהדי מכבי נתניה ומ.ס אשדוד, נשיא מכבי נתניה דניאל יאמר החליט להתייחס היום (רביעי) לאיומים מצד שני מחנות האוהדים כי במפגש ביניהם בשבת צפויות תקריות אלימות.

אחרי שאתמול פורסם כי אחדים מאוהדי הקבוצה איימו שיפגעו בראשי מ.ס אשדוד בשבת, ורוססו כתובות נאצה על קירות איצטדיון הי"א באשדוד, החליט הבעלים של נתניה שהוא חייב להתערב. יאמר פירסם את דבריו באתר הרשמי של הקבוצה, וקרא לכלל אוהדי קבוצתו: "אם יש לנו לוחמים ויוצרי בעיות בקהל, אנחנו לא רוצים אותם איתנו. אנחנו אוסרים על כל גילוי וצורה של אלימות. מבחינתי, אותם אוהדים אשר מגדירים עצמם אוהדי מכבי נתניה וקוראים לנהוג באלימות - הם לא אוהדי המועדון, אלא מדובר באנשים אשר פוגעים בקבוצה ובמוניטין המועדון ואני דורש מהם להפסיק את התנהגותם מיד".

"כאשר אנחנו מדברים במכבי נתניה על העפלה לאירופה רצוי שיהיו איתנו האוהדים הנכונים, ואם יש בתוכנו אוהדים שחושבים לנהוג באלימות באוהדי אשדוד או באוהדים אחרים, הרי מבחינתנו לא נכון אפילו לחלום על אירופה".

"מעבר לדאגה האמיתית במועדון לשלומם של אוהדי אשדוד ופגיעה במוניטין של מכבי נתניה, הרי שאם אותם אוהדים ינהגו בטיפשות הדבר יכול לפגוע בנו גם במוסדות אופ"א שעלולים להעניש אותנו ולזרוק אותנו מאירופה. אני דורש שהדיבורים האלה ייפסקו מיד, ואני פונה לאוהדי אשדוד לשמור על רוח ספורטיבית לקראת המשחק ולהימנע מאלימות".

במקביל, מכבי נתניה המשיכה גם היום (רביעי) בהכנות למשחק מול מ.ס. אשדוד, כשכמעט כל שחקני הקבוצה נטלו חלק באימון, כולל הבלם אבי סטרול שלא מתאמן בצורה סדירה מאז פציעתו לפני המשחק מול הפועל פתח תקוה לפני כשבועיים. במידת הצורך מי שיחליף את סטרול בהגנה בשבת יהיה גולן חרמון, שעשה זאת הצלחה מול פתח תקוה.

היחיד שלא סיים את האימון הוא הקשר ישראל זביטי שנטש במהלכו. זביטי סובל מנפיחות בקרסול וכרגע עדיין לא ברור אם יהיה כשיר להיות בסגל למשחק בשבת. אמיר טגה שנעדר בשל צהובים צפוי לחזור להרכב הקבוצה בשבת.

בנתניה יצפו מחר בקוצר רוח לתוצאות הגרלת הגביע, ביודעם כי דרך מפעל זה הם יכולים להגיע לאירופה ולהוציא משהו חיובי מהעונה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully