וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל פס בין רונאלדיניו לבאגס באני

28.3.2007 / 14:27

קיבל הצעה מוולט דיסני לככב בסרט אנימציה, ואחיו-סוכנו בדרך לעוד פגישה במילאן. אדמילסון שוקל לעזוב את ברסה. ואלדס: "נזכה בדאבל"

עושה רושם שרונאלדיניו הולך בדרכו של מייקל ג'ורדן ובעתיד יככב בסרט אנימציה מבית היוצר של וולט דיסני. אחיו-סוכנו של הפנומן הברזילאי, רוברטו דה אסיס, לא הכחיש שקיים כבר הסכם בין הצדדים: "אני לא יכול לומר הרבה על כך, כי יש רק הסכמה עקרונית, אבל אנחנו מדברים על העניין".

מאידך, דה אסיס הודה בפה מלא שמילאן האיטלקית רודפת ללא לאות אחרי אחיו: "אפגש עם ראשי מילאן בשבוע הבא, כדי לדון במעמדו של ריקרדו אוליביירה, אבל גם לדבר בעניינו של אחי רונאלדיניו".

"הוא מאוד שמח לשחק בברצלונה, אבל נחכה להתפתחויות. אני רק יכול לומר שמה שסילביו ברלוסקוני ואדריאנו גליאני (סגן נשיא מילאן) דיברו אמת - אם אחי יעבור מועדון, מילאן היא אופציה מובילה. יש לנו יחסים מצוינים עם לאונרדו, מנהלה של מילאן, ובטח ראיתם כמה קאקה ורונאלדו נהנים שם ביחד".

על אף חרושת השמועות סביב רונאלדיניו, שוער ברצלונה ויקטור ואלדס בוחר להתרכז בהווה ובעתיד הקרוב והצהיר כי ברצלונה תזכה בדאבל הספרדי בתום העונה. למרות שהמועדון הקטאלוני מוליך את הטבלה הספרדית רק בזכות הפרש שערים, ויש לו אותו מספר נקודות כמו סביליה (53 נקודות), ובחצי גמר הגביע הוא יתמודד מול חטאפה, שוער בארסה נשמע אופטימי.

"אני משוכנע שנזכה גם באליפות וגם בגביע. עם כל מסירה שלנו, אנו מוצאים את הקצב שאפיין אותנו אשתקד, ואפשר לראות את התוצאות החיוביות שלנו", אמר השוער.

"לכל שחקן בקבוצה יש רצון להצליח, ואחרי שהפסדנו לליברפול בליגת האלופות, כולנו מתרכזים בזירה המקומית". ואלדס לוטש עיניו לא רק לתארים הקבוצתיים, אלא גם מעוניין לזכות בתואר שוער העונה בספרד, שיזכה אותו בהערכה בינלאומית כשוער ראוי: "אני רוצה להשתייך לנבחרת הלאומית, ואני עובד קשה כדי להשיג מטרה זאת".

מי שמשחק משחקים מסוג אחר בברצלונה הוא הקשר הברזילאי של הקבוצה אדמילסון. הקשר מעוניין בהתחייבות של הקבוצה שהיא מעוניינת בו, לפני שיודיע כי הוא מעוניין להישאר בבארסה: "אני רוצה להמשיך ולהרגיש יעיל בברצלונה. אני ווינר ומתרכז בלנצח ויש לי רצון עז לזכות, אולי יותר מכל אחד אחר".

אחרי ששיבח את עצמו, ודי בצדק, אמר הברזילאי: "נראה מה יהיה בסוף העונה, אני לא יודע אם המועדון מחפש שחקנים אחרים, משום שכל יום מפרסמים שאיזה חמישה או שישה שחקנים יעזבו ועוד כ-30 יצטרפו. אם אעזוב, אהיה רגוע כי זכיתי ונתתי הרבה כאן".

סימאונה: "משמח שאתלטיקו רוצה אותי, אבל אלו רק שיחות"

מאמן אלופת ארגנטינה אסטודיאנטס, דייגו סימאונה, מועמד לאמן את אתלטיקו מדריד. ראשי אתלטיקו שיגרו מסר לסימאונה כי הוא מועמד במידה שההסכם עם המאמן חאבייר אגאורה לא ייצלח.

"אני לא אכחיש שזה משמח אותי, אתלטיקו מדריד היתה תמיד מועדון אירופי שאהבתי. אלו רק שיחות, שתמיד מתרחשות כשמועדון נקלע למצב לא פשוט", הגיב סימאונה לפירסומים. אתלטיקו צברה רק 4 נקודות מתוך 15 בחמשת המחזורים האחרונים והידרדרה למקום ה-6 בליגה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully