וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניירה יחזור לאימונים בעוד כשבועיים

לי בוץ

28.3.2007 / 13:44

חלוצה הצ'יליאני של הפועל ת"א התבשר כי החלים מהשברים בקרסולו. יוליץ' יהיה כשיר למשחק מול מכבי פ"ת, אבוקסיס ערך אימון חלקי

חלוצה הצ'יליאני של הפועל ת"א, מנואל ניירה, עבר הבוקר (רביעי) בדיקה בקרסולו הפגוע, לאחריה התבשר השחקן כי הוא החלים משני השברים בקרסול זכר למשחק מול צסק"א מוסקבה במסגרת טורניר הערוץ הרוסי הראשון. בעוד שבועיים יעבור ניירה ניתוח להוצאת הבורג שמחבר בין שני השברים ולאחריו, אם לא יהיו סיבוכים מיוחדים, הוא יוכל לחזור לאימונים בהדרגה.

חלוץ נוסף של האדומים, איבן יוליץ', שנטש אמש את האימון לקראת סופו בעקבות כאבים בקרסול, אותו נקע לפני מספר שבועות במשחק גביע הטוטו בטדי מול בית"ר ירושלים, ערך הבוקר אימון מלא. יוליץ', שאמור היה לקבל מנוחה היום, התאמן כרגיל וצפוי להיות כשיר למשחק מול מכבי פ"ת בשבת.

לעומתו, קפטן הפועל ת"א, יוסי אבוקסיס, ערך היום אימון חלקי בלבד. את החימום עשה אבוקסיס יחד עם כל השחקנים ולאחר מכן הסתפק באימוני ריצה קלים סביב המגרש. הקפטן אמור היה לחזור להרכב בשבת, אך רק מחר ניתן יהיה לדעת אם אכן כך יקרה.

בקבוצה מצפים בקוצר רוח לשובם של ששת שחקני נבחרת ישראל, שיקיימו מחר אימון ראשון בוולפסון לאחר שבוע וחצי בו הם מתאמנים באצטדיון ר"ג. ואליד באדיר, שצפוי לפתוח הערב במשחק של נבחרת ישראל מול אסטוניה, אמור להסתפק מחר באימון שחרור קל כנהוג ביום שאחרי משחק. לעומתו, שביט אלימלך, דני בונדר, יגאל אנטבי, סלים טועמה ואליניב ברדה, שלא צפויים לקבל הערב יותר מדי דקות משחק, יערכו מחר אימון מלא בוולפסון, דבר שיקל על לוין להאיץ את ההכנסות למפגש מול הלוזונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully