וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק מועמד לאנגליה

28.3.2007 / 13:05

"הגארדיאן": מאמן רוסיה יחליף את מקלארן אם יכשל בקמפיין היורו. אוהד יווני איבד את אוזניו בתבוסה לטורקיה, 3 אוהדים ניגרים נהרגו במהומות

מה היה חסר לסטיב מקלארן עם הקפה והעיתון של הבוקר? מן הסתם, בטח לא כותרת ב"גארדיאן" שמבשרת כי חוס הידינק מועמד לרשת את מקומו ולהוביל את נבחרת אנגליה למונדיאל, שייערך בשנת 2010 בדרום אפריקה.

מאמנה ההולנדי של נבחרת רוסיה המתמודדת מול אנגליה בבית ה' של מוקדמות יורו 2008, כבר היה אחד המועמדים לאימון הנבחרת האנגלית אחרי עזיבתו של המאמן הקודם סוון גוראן אריקסון, אבל בסופו של דבר הפך למאמן רוסיה, לאחר שההתאחדות האנגלית העדיפה את מקלארן.

"לחוס יש חוזה עם רוסיה עד סיום המוקדמות", אמר סוכנון של הידינק קס ואן ניווונהויזן, "בנובמבר נדע מה יהיה. אם רוסיה תעפיל לשוויץ ואוסטריה, הוא לא יהיה זמין עד לקיץ 2008".

ומה מתכנן מקלארן עצמו, שקיבל הבוקר קיתונות של ביקורת מ"הסאן", לקראת המפגש הערב (רביעי) מול אנדורה? ובכן, המאמן האנגלי החליט להפתיע ולנפות מההרכב הפותח את השחקן הפופולרי באנגליה אואן הארגריבס, ולהציב במרכז השדה את סטיבן ג'רארד. פרנק למפארד ייעדר פציעה באצבע, וישמח לראות כיצד אנגליה תשחק בלעדיו, אחרי הקריאות להדיח אותו מההרכב בעקבות יכולתו מול ישראל.

סטיוארט דאונינג וארון לנון יתפסו את האגפים, ו-וויין רוני, שרב עם מקלארן בחדר ההלבשה של איצטדיון רמת גן אחרי התיקו 0:0 עם ישראל, יפתח בחוד יחד עם חלוץ אברטון אנדרו ג'ונסון.

עוד פצוע בעקבות מלחמת הבלקן בין יוון לטורקיה

מלחמות הבלקן נמשכות לא רק במתווה פוליטי אלא גם בזה הספורטיבי, ולאחר שאלופת אירופה יוון חטפה תבוסה ביתית משפילה מהיריבה הנצחית טורקיה (1:4), והאתונאים העצבניים לא נשארו אדישים לפארסה של הנבחרת הלאומית, יש אפילו קורבן לאותו משחק.

בזמן המשחק, במצב של 1:3 לטורקים, קבוצה של בולגרים עודדו ביציע את האורחים, ואילו היוונים איימו עליהם שכדאי שיפסיקו. "ניסיתי להפריד ומצאתי את עצמי על הריצפה עם בולגרי שנושך לי את אוזן אחת, ואחר שלועס את אוזני השנייה, אמר היום (רביעי) דימיטריס סיביבאקיס בראיון שנתן לטלוויזיה היוונית מבית החולים בו הוא מאושפז. "אצטרך ניתוח פלסטי והרופאים אמרו שלא יהיה פשוט לאחות מחדש את החתיכות". המשטרה היוונית עצרה שלושה מארבעת האוהדים הבולגרים שתקפו את סיביבאקיס האומלל.

בניגריה מכחישים ששלושה אוהדים נהרגו במהלך משחק ליגה

התאחדות הכדורגל הניגרית מסרבת לאשר או להכחיש את הדיווח לפיו נורו שלושה אוהדי כדורגל בתום משחק ליגה מקומית בין קבוצת אקה יונייטד לאנימבה, כך מפרסם היום (רביעי) ה-BBC.

דיווחים מניגריה טוענים כי בדקה ה-90, במצב של 1:2 לזכות אקה יונייטד החלה התפרעות אוהדים, לאחר ששופט המשחק פלישיה אוקוגבה שרק לפנדל לזכות אנימבה. באותו שלב האוהדים החלו לתקוף את שופט המשחק, המשטרה במגרש התערבה והשתמשה בגז מדמיע וככל הנראה בתחמושת חיה, כדי לפזר את ההמון. כדרכן של מהומות, ההתפרעות התרחבה לרחובות סביב האיצטדיון ונרשמו התנגשויות אלימות עם המשטרה.

"אני לא יכול לאשר שום מקרי מוות", אמר יו"ר הליגה הניגרית סאליסו אבואקר, "משום שלא קיבלנו את דו"ח המשטרה וגורמי הביטחון. המשטרה התמודדה היטב עם המצב המורכב, אני יודע שהיא ירתה גז מדמיע, אבל אני לא יודע לגבי תחמושת חיה, בכל מקרה, יכול להיות שקרו דברים מסויימים מחוץ לאיצטדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully