וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה: עירוני חדרה תשמש כקבוצת הבת של הפועל כפר סבא

28.3.2007 / 12:55

בקבוצה מליגת העל שוקלים לקיים קשרי גומלין עם הקבוצה מחדרה. במסגרת שיתוף הפעולה: כפ"ס תעביר כסף, חדרה תייצר לה כוכבים

הממונה על הספורט בעיריית חדרה, שלום שוורץ, נפגש בשבוע שעבר עם מנכ"ל הפועל כפר סבא, גבי קצרה, והציע לו ליצור שיתוף פעולה בין המועדונים בעונה הבאה. בעיריית חדרה מתכוונים להעניק לקבוצת הבוגרים תקציב של כ-400 אלף שקל לקראת העונה הבאה, מה שאמור לאפשר לקבוצה להתמודד על העליה לליגה א'.

בעיריית חדרה אומרים כי לא נראה שהם יוכלו להשיג סכום כזה, ונראה שחלק ממנו ימומן באמצעות ספונסר. בפגישה בין קצרה ושוורץ, הציע האחרון שראשי כפר סבא ישמשו כספונסרים והיא תהפוך בתמורה לקבוצת הבת שלה. המשמעות היא שהפועל כפר סבא תוכל לעשות שימוש במגרשים השונים בחדרה למטרת קיום משחקי קבוצות הנוער והנערים, ולהתאמן במתקני העיר.

כפר סבא, מצדה, אמורה להעביר לקבוצה של יואב אלקובי כספים שישמשו את קבוצת הבוגרים. יחד עם זאת, הכשרונות הגדולים של המועדון יעברו לשחק בהפועל כפר סבא.

שוורץ מסר בתגובה: "הייתה לי פגישה מעניינת עם גבי קצרה. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות. קבענו שבפגישה הבאה יצטרף גם הבעלים, אלי טביב, שיבוא לבקר במתקנים שלנו. יש עתיד גדול בחדרה, לאחר שבנינו כאן מתקנים ראויים. פתחנו כאן העונה גם מחלקה עירונית שתגדל כשרונות צעירים. חדרה הייתה בעבר קבוצה עם הרבה שחקנים מוכשרים והיא תהיה כזאת גם בעתיד. לצערי, הגירעון בעירייה גדול ואני לא חושב שמן הראוי שרק העירייה תתקצב אותנו. לכן אנחנו מחפשים ספונסר".

בכפר סבא מאשרים שהפגישה התקיימה, אך טוענים כי עדיין לא הושג סיכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully